Wywiad z Wandessą 2

Korekta i opublikowanie: Venus, DagPrzeprowadzenie wywiadu: GlolaUdział w wywiedzie: Wandessa

Wywiad przeniesiony z gazetki HOTN.


Glola: Co skłoniło cie do wzięcie udziału w tym quizie? 
Wandessa: Pewna natrętna Glola… 
G: Aha… Co twoim zdaniem sprawia, że lud dołącza do Hotn?
W: Nie wiem… Zapytaj ich.
G: Jakie jest twoim zdaniem najpopularniejsze stado?
W: Nie mam zdania…
G: Co w nim podoba ci się najbardziej?
W: Przecież mówię że nie mam zdania!
G: Sorki, muszę utrzymywać kolejność. Czy spam na stadzie ci przeszkadza?
W: Nie ma na stadzie ostatnio dużo spamu. Nie przeszkadza mi on. Wręcz podwyższa statystykę. Gorzej jeżeli ktoś reklamuje swoje stado, ale to się ostatnio nie zdarza.
G: Czy prosisz osoby ze stada o reklamowanie?
W: Reklamowanie… daje plusy za zapraszanie innych.
G: Pytania na wyrywki. Ile jest osób na SS?

W: 50… Ale po co to pytanie?
G: Jak myślisz co sądzą o tobie mieszkańcy HOTN?
W: Że mało zajmuje się stadem, jestem ciągle niezadowolona i wredna…
G: Co sądzisz o „Nowe stado, nowy partner”?
W: To jest do niczego! Jak zdrada!
G: Co żujesz?
W: Ee… Nic?
G: Często klniesz?
W: Staram się nie kląć.
G: Co teraz myślisz?
W: Myślę że zabrakło ci pytań i starasz się mnie jakoś zająć.
G: FAUSZŁ! Ale dzięki za wywaiad :)





Ankieta co do Wandessy już była więc nie będziemy jej powtarzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu