Wywiad z Destroy.

Oto kolejny wywiad, który chował się w szkicach i czekał na opublikowanie dobre 2 miesiące! 
 

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Dag.
Udział w wywiadzie: Lady Destroyed.
Korekta i opublikowanie: Dag.


Diacyloglicerole:
Dzień dobry.
DestroySlimShade: Witam…-.-
Diacyloglicerole: To najpierw musisz się nam przedstawić.
DestroySlimShade: Po co?
Diacyloglicerole: Bo to wywiad ‚poznaj Des’.
Diacyloglicerole: Będzie trudniej niż myślałam. *westch*
DestroySlimShade: No dobra, jestem Fire BloodyCast Lady Destroy Black Death SlimShade, córka Bethrezena, siostra Tiamath i Xar…
Diacyloglicerole: Mhm. To teraz ile masz lat?
DestroySlimShade: W rl czy w wirt? o.O
Diacyloglicerole: Wirt, chyba o-o
DestroySlimShade: ok
Diacyloglicerole: No słucham. o3o
DestroySlimShade: Mam około 360000 tysięcy lat…
Diacyloglicerole: Da to się przeliczyć na nasze? o-o
DestroySlimShade: Tak…
Diacyloglicerole: I wszystko jasne.
DestroySlimShade: Na wasze wilcze lata mam 4 lata
Diacyloglicerole: Acha. Co Cię skłoniło do dołączenia tutaj?
DestroySlimShade: Chęć poznania neutralnych osób
Diacyloglicerole: Kim jesteś w hierarchii i dlaczego?
DestroySlimShade: Zabójcą – ponieważ moim życiem jest mordowanie innych, szczeniąt, dorosłych, samic w ciąży…jestem również Przywódcą Mścicieli, poniewaz to pasuje do mnie, lubię dowodzić armią morderców….
Diacyloglicerole: Achm. Masz jakiś sekret, który możesz nam wyjawić? c:
DestroySlimShade: Kiedyś należałam do Watahy Aniołów, ale to bardzo dawno i…
Diacyloglicerole: I…?
DestroySlimShade: zw
(zw = jutro) (Diacyloglicerole = Dag)
Diacyloglicerole: No nie, w takim momencie? D:<
_Dag: To chyba było pytanie ‚I…?’
DestroySlimShade: Nie, byłam w Watasze Aniołów i mając partnera (nie Quicka) puszczałam się z innymi.
_Dag: Mhm. Masz jakieś marzenie? c:
DestroySlimShade: Odbudować prywatność z Quickiem (i to jeszcze jak^^).
_Dag: Oszukałaś kiedyś stado? :O
DestroySlimShade: HOTN?
_Dag: Tak, wlasnie o to mi chodzi. Bo to przeciez wywiad na ‚WO HOTN’ XD’
DestroySlimShade: Dwa razy… Em sory, raz
_Dag: A w jakiej sytuacji? o3o
DestroySlimShade: W gre w butelkę
_Dag: Mhm.
DestroySlimShade: …żyjesz?
_Dag: Kto w stadzie jest Ci najblizszy i dlaczego?
DestroySlimShade: ..
_Dag: No trzymam się karty pytań, nie moja wina ze są glupie.. A moze i moja? :U
DestroySlimShade: Poczekaj. Najbliższy jest mi Quick bo to mój Mroczny wybranek, i chyba Lady Killer bo według mnie z nią jest…świetnie?
_Dag: To ja się tu pytam, a nie ty P:
DestroySlimShade: Nie oblizuj sie =.=
_Dag: No dobrze, przepraszam. *look w karte*
DestroySlimShade: dalej
_Dag: Jest w stadzie osoba, którą darzysz złymi emocjami?
DestroySlimShade: No zgadnij
_Dag: Napewno jest. *wyszczerz* Ale kto (oprocz chyba Stana) to jest? XD’
DestroySlimShade: Stanlej i…emm…poczekaj
_Dag: Dobra, więc czekam. :U
DestroySlimShade: To wszyscy, czyli tylko Stanlej.
_Dag: Dlaczego kilka HOTNowcow uważa Cię za zUą i mroczną? o3o
DestroySlimShade: Bo kiedyś prawie zagryzłam Glolę na WMS…kiedyś was szpiegowałam i chyba jeszcze kogoś zamordowałam
_Dag: Mhm i wszystko jasne. Ale wiesz, że ja Cię lubię a w szczególności twoje kropki! <3
DestroySlimShade: Tak wiem…
_Dag: I tu nasuwa się kolejna pytanie, dlaczego ja je tak lubie? C:
DestroySlimShade: Bo wymusiłam to na tobie ^^
_Dag: Tak Ci się zdaje? o^o
DestroySlimShade: Tak….
_Dag: No dobrze, niech będzie. Czy twoja postać różni się bardzo od realnej Ciebie?
DestroySlimShade: Nie bardzo…
_Dag: Możesz uzasadnić?>
DestroySlimShade: W rl ćwiczę z psami Agility, Frisbee, Dog Dance…mroczna jestem, uwodzę facetów jak w wirtualu.
_Dag: Ale fajnie, chcesz nam coś o sobie dopowiedzieć?
DestroySlimShade: A co?
_Dag: No nie wiem. Coś o sobie?
DestroySlimShade: Mówiłam już -.-
_Dag: Ale coś o wirtualnej tobie, czego jeszcze nie mówiłaś. o-o
DestroySlimShade: Że lubię Shesay?
_Dag: Że aktualną Aspeney? o3o
DestroySlimShade: Ta.
_Dag: Ale Des, ty cały czas chyba nie rozumiesz, ze to ja zadaje pytania, a nie ty! ._.
~DestroySlimShade:  To nic nie chce dodać ><
_Dag: I jak ja mam tu z tobą współpracować?
DestroySlimShade: Nigdy nie byłam w wywiadach więc wiesz…o.o
_Dag: Ale zawsze musi być ten pierwszy raz. z.w Już jestem.
DestroySlimShade: Nareszcie
_Dag: Des, jakbyś miała do wyboru mnie, Tiff, Venus, albo Kasa, to kogo byś wybrała, żeby przeprowadził z tobą wywiad tak jak ja teraz? o3o
DestroySlimShade: Kaspiana
_Dag: Dobrze, ze nie mialas prawa wybierać. *wyszczerz*
DestroySlimShade: …
_Dag: Pomysł na dalsze pytania?
DestroySlimShade: Wymyśl jakieś,
_Dag: Od samego początku je wymyślam. XD” Mam już dość! D:< Chyba rzucę tę robote, wiesz? c:
DestroySlimShade: Dobry pomysł. xD
_Dag: Dziękuję za wsparcie. -.-
DestroySlimShade: =.= ależ nie ma za co
_Dag: *westch* Trudny z ciebie osobnik wiesz? XD”
DestroySlimShade: Wiem. Dag, a teraz wytnij wszystkie sceny ^^
_Dag: Jakie sceny? o^o
DestroySlimShade: nie ważne… THE END!
_Dag: Nie chwila.
_Dag: Ja tu jeszcze wymyśle pytanie końcowe i możesz sobie iść. C:
DestroySlimShade: C:
_Dag: No dobra, nie mam weny, a ty i tak nie chcesz współpracować. D:<
DestroySlimShade: Chcę ;p
_Dag: Sayonara i dziękuję za wywiad oraz za dobre chęci. >:D
DestroySlimShade: Bye.



Anonimowa ankieta, czyli co myślą o niej inni:
1. Jest ok, miła, fajna, ale nie znam jej całkowicie.
2. Ona + mrok = MROK.
3. Ma swoją nieodmienną i niepowtarzalną osobowość, jak dla mnie jest fajna, ale mogłaby nie zjadać moich królików ><”
4. Jest taka.. no wkurza się ciągle z byle powodu, ale da się gadać.
5. Jest strasznie mroczna, i straszna, i mroczna, i straszna, i ją kocham ^*^ Chyba za tę jej mroczność. Ale tak na serio to jest strasznie fajna xD
6. Nie znam jej za dobrze,a prawie w ogóle o.o Ale chyba jest w porządku :3
7. Jest tajemnicza i mroczna, ale bardzo fajna i lubię ja bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu