Wywiad z Icee

Wywiad został przeniesiony z Gazetki HOTN.

Przeprowadzenie wywiadu: Dark.
Przeprowadzenie ankiety: Aldieb.

Udział w wywiadzie: Icee.
Korekta i opublikowanie: Aldieb.


Dark: Cześc, Icee!
Icee: Czesc, debilu…
D: ekhem… T.T
I:
D:
I: … zaczniesz ty wreszcie?
D: ??? Acha! Tak, jasne… yy… Jak ci sie podoba w stadzie?
I: Nie no, zajebiaszce jest :) Najlepsiejsze stadko, jakie znam (i nie mówie tego z uprzejmości xD)
D: Kogo najbardziej lubisz?
I: To chyba oczywiste, że Nay, Glole, Aldieb, Inte, Ven, Quicka i wogóle wszystkich xD
D: A T.T
I:
D: Jakiego zdarzenia się najmniej spodziewałaś, a które Ci się kiedyś zdarzyło?
I: Kiedyś przeszłam przez las i ani razu nie wpadłam na drzewo! (łał xD) No i okazło sie, że mój brat to debil :///
D: … -.- KOBIETO, KIEDY TY MI WRESZCIE ODPUŚCISZ??!!!!
I: *niewzruszona przygląda się swoim pazurom*
D: T.T @#$%^#$^&*$…
I: No, kończ wreszcie ten wywiad! Musz iść sie najeść >.< że też sie tymi borsukami nie można najeść T.T
D: No dobra… Jakie jest twoje ulubione miejsce w stadzie?
I: Hmm… Chyba To zajebiste drzewko nad morzem… Jak sie na nie wchodzi  i zeskakuje do morza, to niedość, ze nieźle wiatr wieje, to ile much po drodze xD Można sie najeść xD
D: Ta.. |D A co lubisz robić?
I: Ganiać wiewiórki, pisać noty, robić blogi (tylko, że bez ich kontynuowania xD) Pływać! <3 i nartyyy <3<3<3
D: A. Super. Miałem zadać osobne pytania o sport, ale trudno T.T Jaka była najstraszniejsza chwila w Twoim życiu?
I: Wtedy, kiedy zdałam sobie sprawę, że przestali nadawać reklamę żabki (NIEEEE!!!! Dx)
D: A najwspanialsza chwila w twoim życiu?
I: Wtedy, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam reklamę żabki :D Lubimy żabkę! Ja nawet kocham ją… Bo żabki blisko, długo otwarte są! Gdy rano wstaję… Gdy wracam późno dość… Dla żabki to jest…
D: DOBRA, JUŻ ROZUMIEM >.< Nie musisz mi tu cytować reklamy xD Eee… Co ja miałem… Dawaj swoje GyGy!!
I: No właśnie ! xD Nay i Ven je chciały xD No to niech mają (i inni przy okazji xd) : 13399256 ^^ Ej, właśnie.. Czemu nie ma kontaktów na stadzie???
D: A co ja, Wan jestem?! xD Jej sie pytaj!
I: No tak… Przecież ty nigdy nic nie wiesz..
D: Dobra, dobra, gadaj lepiej, co lubisz jeść…
I: No chyba wiadomo, że glizdy?!
D: No tak. Głupie pytanie.. Co chcesz robić w przyszłości?
I: Być bezrobotnym 8D
D: Co za ambicje..xD Dzieci? Rodzina? Facet?
I: O.o Bahory- chyba śnisz. Familiada- chyba śnisz. Facet- chyba śnisz. Wolna dusza, single i tak dalej xD Wieczne imprezy *rozmarzone gały* xD
D: Taa.. =.= Ekhem.. Dziekuje za wywiad.. Był bardzo pouczający O.o
I: OMG O.O
D: No właśnie…
I: Ta… Miłego dnia, ofiaro… *spierdziela z GG*

Anonimowa ankieta, czyli co o niej myślą inni:
1. Powinna częściej do nas zaglądać. Ogólnie jest bardzo fajna, śmiechowa. Tyle, że trudno z nią ostatnimi czasy się skontaktować.
2. Hm, jeszcze nie spotkałam jej osobiście, ale wydaje mi się, że jest spoko, z tego co słyszałam i widziałam xD
3. Wariatka, popierdzielec, dziwoląg, wkurza, czasem, irytuje, ale ogólnie jest spoko.
4. Zajebista babka ^^
5. Icee eee……CHYBA jej jeszcze nie poznałem O,o
6. Nie znam jej. XD”
7. Jest spoko tylko, że żadko wchodzi. Jest taka kochana i wgl ^^.
8. Szalona…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu