Wywiad z Mi-Chan.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Aldieb.
Udział w wywiedzie: Mi-chan.
Korekta i opublikowanie: Aldieb, Mi-chan.



Przedstawiam Wam wywiado-rozmowę z Mi-chan 8D
[Uwaga: troche nam wtedy odwalało xD]

Aldieb: Mi.
Mi-chan: Al :D
Al: To zacznijmy wywiad c:
Najpierw się przedstaw^^
Mi: Jestem Mi-chan i od dwóch lat nie piję… XD Żartowałam O__O”
Al: Ile masz lat? :D
Mi: w rl/wirt? XD
Al: ym.. obydwa.
Mi: 14 – real, 4 – wirt :3
Al: Jak myślisz co się będzie działo na najbliższym zlocie? ^^
Mi: Kurczaki będą, wiocha będzie i fajni ludzie będą :3 A dziać się, znając HOTN to będzie dużo. Najgorsze jest to, że ten czas zleci tak szybko, że ledwo się zobaczymy a już trzeba będzie się żegnać ;__; Ostro będzie w każdym razie, no 8DD
Al: Czemu nie lubisz/nie umiesz pisać opowiadań?
*nie umiesz
Mi: Ymm… Bo natura mi tego daru poskąpiła O___o” No i jestem nieutalentowana, o.
Al: [wybacz dziwne pytania o_o']
Mi: [ano dziwne XDD ale damy raadę :D]
Al: hm… jadasz czasami spagetti?
Mi: Jadam, a Ty? XD Lubię spagetti.
Al: Ja też, ale nie o tym teraz.
Jak jadłaś spagetti, to zdarzyło Ci się kiedyś żeby makaron wyszedł Ci przez nos? 8D
Mi: *gleba* Jakimś cudem nie, tylko dwa razy mi coś przez nos wyszło, a nie, sory trzy. Mleko, ryż i sok 8D
Al: O kurwa 8DD’
Mi: Gdzie? oo”
Al: Za rogiem.
Mi: *idzie zobaczyć kurwę i napotyka jedną laskę od siebie z klasy* o, rzeczywiście :3
Al: xDD”"
Mi: ^^”
Al: Dobra, przejdźmy do następnego pytania.
Mi: Jedziesz maleńka 8D
Al: Jest ktoś kto Ci się podoba w HOTN? [chciałam sie spytać czy jest jakiś chłopak ale stwierdziłam że nie znam Twych orientacji o_o' ]
Mi: Nie, nie podoba mi się nikt 8D Zresztą ja też się nikomu nie podobam XD Chyba zostanę samotną dziewicą do pięćdziesiątki oo”
Al: Będę samotną dziewicą razem z Tobą <3′
Mi: yaah! Założymy klub samotnych dziewic, mhrr :D
Al: mhm.. no dobra. Następne pytanie.
Mi: Dajesz, dajesz ^^”
Al: Jest ktoś kogo nie lubisz w HOTN, albo Cię denerwuje, etc?
Mi: Lubię wszystkich raczej 8D Większość nawet kocham, ale nie o tym teraz mowa. A zdenerwować potrafią mnie wszyscy, choć tak szczególnie to nikt :3
Al: Jest coś co chciałabyś zmienić w HOTN?
Mi: Oczywiście. Zwiększyć liczbę członków, oraz liczbę ludzi często wchodzących na czat 8D
Al: huh.
nie wiem jakie pytanie Ci jeszcze mogę zadać XD”
Mi: Czy się masturbuję? oo” (ja wcale nie jestem zboczona, o nie, nie.)
Al: Skoro sama zaproponowałaś, to możesz odpowiedzieć xD”
Mi: Oczywiście, dniami, nocami 8D Wiecie, szczególnie jak z Wami gadam ^^’
Al: XDD
Mi: To był taki dżołk dla nieogarniających mojej głupoty o3O
Al: Skoro mi sie udało ją ogarnąć to reszcie raczej też ;P
Ale tak w ogóle, to nie musisz się Nas wstydzić 8D
Mi: A kto powiedział, że się Was wstydzę? :D
Al: Hm.. no nikt, ale tak tylko na wszelki wypadek mówię XD”
Mi: ehem, ehem.
Al: Okej, może przejdźmy na nieco bardziej neutralne tematy.
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mi: Turkus.
Al: mhm. okej.
Lubisz lody? :D
Mi: Kocham O__O a, jeszcze zależy jakie XD
Al: Takie lody, lodowe XD
Mi: Takie lody lodowe są super : D
Al: yeaah :D popieram.
Dobra, jakieś inteligentne pytanie…
o.
Gdzie jedziesz w te wakacje?
Mi: Omg, inteligentne pytanie w wydaniu Aldieb, niemożliwe 8D
Al: Wielkie dzięki za wiarę XDDD”
Mi: Hum.. do babci i na zlot 8D nigdzie więcej mnie nie chcą.
Al: ojoj.
Wszyscy się Ciebie boją o_o’
Mi: Ja nie jestem strashna, As jest strashna O__O’
Al: huh.
fakt.
hmm…
Lubisz mnie? o3o
Mi: kocham <3
muahaha XD wiesz, jak chceesz moożęsz mnie do siebie przygarnąć XD
Al: Nie mogę D:
Jadę do Włoch a potem z Venką na obóz
a potem do Hiszpanii
a potem pewnie do jednej i drugiej babci.
Mi: O__O’ a wee idź się utop XD
Al: XDDD
*topi sie w kałuży 8DD *
Mi: Tylko ja nigdzie nie jadę chyba no, czuję się jak dziecko buszu ;__; Al, przytul mnie!
Al: *tula Mi* <3
Mi: *wyszczerz :3*
Taak i to bardzo XD *odpowiada na następne pytanie z wyprzedzeniem*
Al: o_o’
Mi: Muahahahhhaha 8D Mi-chan ist mhok! XD
Al: Odpowiedziałaś na pytanie którego ja nawet nie ułożyłam sobie w myślach O______o”
jasnowidz 8DD
Mi: O, to  nie miało być pytanie Abry z czatu? O__O”
Al: acha o_o’
no może Oo”
huh, Ty lepiej wiesz co ja chce zrobić niż ja sama xD”"”
Mi: oo” jeah! jestem kuul, słit i megaaśna <3 :D
Al: Jakie masz hobby w rl? 8D
[Powyższe pytanie została zadane na chacie. Tam Mi stwierdziła że nie odpowie bo się wstydzi oo’ Na co ja ‘O seksie i masturbacji gadasz do woli, a o swoim hobby wstydzisz się powiedzieć? xD ‘ ]
Mi: Emm… lubię produkować lody O___O A tak na serio kocham zwierzęta, no i lubię robić zdjęcia, tylko teraz brak aparatu >.< Ym… Lubię oglądać anime? XD Co jeszcze.. Książki lubię czytać, grać w nogę i kosza i… SPAĆ! O taaak, to ostatnie kocham najbardziej :3
Al: Kiedy dołączyłąś do HOTN? i dlaczego?
Mi: Dołączyłam 9 lutego 2010, bo Jajek mi nakazał O___O”
Al: Znałaś go wcześniej?
Mi: Znałam.
Al: Skąd?
Mi: Z forum zakazanych-szablonów XD
Al: Spoko |D
Mi: tyaa 8D
ej, Aldiebino, wywiad nam się jakoś zaciął, czy coś O__O”
Al: omg, ‚Aldiebino’ *u*
Mi: 8DD
Al: em, ekhm
Zaciął się
ponieważ brak mi pomysłów
na pytania |D
hum…
Mi: Al, żyjesz? O__O
Al: Żyję.
Oglądam anime |D
Mi: aa O__O
W czasie wywiadu? fajnie o.o
Al: no, oglądałam przez cały czas XDD
Mi: aha O__O
 

[tu się zaczynają pytania od ludziów z chatu, bo mój mózg nie był wstanie już nic wyprodukować]
 

Al: Następne pytanie.
Kogo kochasz?
Mi: O matko, długa lista będzie, poczekaj chwilę :D
Ciebie, Venus, Aspeney, Onyxa, Birduchnę, Dag, Glolkę, Deskę, Jenn, Luśke, Vierę, Hekto, Krucyfiksa, Suta, Yuika (tak po przyjacielsku), Luminarę, Scarlett i… nie wiem O__O Chyba tyle.
Al: Czy jesteś virtualną dziewicą?
Mi: TO JEST PYTANIE OD ASPENEY! XD Ja to wiem 8D Jestem kufa i tak wszyscy wiedzą ;3
Al: Oczywiste że od Aspeney :D mhm, wszyscy wiedzą ale Asek uwierzyć nie może xD
Mi: Bywa… ^^”


[koniec wywiadu]


Anonimowa ankieta, czyli co myślą o niej inni:
1. Mi-chan jest bardzo zabawną i… pracowitą osobą. Bardzo się udziela, jeżeli chodzi o sprawy stadne. Myślę nawet, że najbardziej z Dumy HOTN. Można się z nią pośmiać. Zaradna jest i miła. |D

2. Zajebista jest. : D’
3. O.o hmm… nie znam jej ostatecznie tak dobrze, by móc się o niej wypowiadać. Choć z tego co widzę jest bardzo fajna.
4. Wspaniała osoba. :D Pomocna, pomysłowa, pełna energii, wiem, że mogę na nią liczyć. <3
5. Jest śliczna i ma genialny talent do szablonów. Można jej ufać i zawsze można z nią pogadać.
6. Zacznijmy od tego że nie myśle |DD ale.. jest cool , jest bardzo energiczna , odważna , ma dużo zwariowanych pomysłów i big downa.. czyli spełnia wszystkie moje oczekiwania |DD poprostu kooocham to cóś <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu