Wywiad z Yuichim.

Oto i kolejny wywiad!
 

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Diacyloglicerole. 
Udział w wywiadzie: Yuichi. 
Korekta i opublikowanie: Diacyloglicerole.

Dag: Witam.
Yuichi: Yo ;3
Dag: Uprzedzam, że pytania będą zmyślane na miejscu.
Yuichi: A ja, że dawno nie byłem na HOTN i jestem nieobliczalny xD
Dag: To dobrze XD’ To najpierw się nam przedstaw.
Yuichi: Jestem Yui o.o i mam ręce i nogi.
Dag: Ile masz lat?
Yuichi: To się waha między 1 a 50 a tak mniej więcej to 13 
Dag: O_O I ty niedawno byłeś szczeniakiem!?
Yuichi: A to mam mówić jako lis czy postać realna? o.o’
Dag: To jest poznaj członków hotn, wiec chyba jako lic. o-o
Yuichi: Aha o.o zacznijmy od początku! xD
Dag: No dobrze. Najpierw musisz się przedstawić. *odlicza minuty na zegarku* Zapomniałeś?
Yuichi: A więc jestem Yui i jestem lisem o.o
Dag: Okey, pamiętasz. Ile masz lat?
Yuichi: 4
Dag: Mhm. Chwila, jakie będzie następne pytanie.? Masz jakiś sekret? :O
Yuichi: Nie wiem o.o raczej nie
Dag: JA WOLL JA WOLL ICH LIBE ALKOHOL. *śpiewa to co puszcza Nemo* Khehem. Wracając do tematu. Masz jakieś marzenie? c:
Yuichi: Też zaśpiewać? XD
Dag: Niekoniecznie. XD’
Yuichi: To dobrze. XD BO jak bym pojechał japońszczyzną to być padł 8D
Dag: A nie powinno być: byś padła? XD” A tak ogólnie też lubię Japonie *O*
Yuichi: Gomeen,mi też mylą płeć ^^”" Waa *_* a anime?
Dag: Dobra, mów to swoje marzenie, bo mi się śpieszy, skrajne punkty Polski same się nie znajdą. Zależy jakie. c: Mam takie jedno ulubione, ale zaraz ja tu wywiaduje, a nie ty! D:<
Yuichi: Gomen o.o’ em.. marzenie? *zastanawia się* Spotkać Horo! 8D
Dag: Horo? o3o
Yuichi: Tak,tak XD
Dag: To postać z anime? XD”
Yuichi: Tak Tak XDDD ale wyjątkowa! o.o
Dag: A jaki ma kolor włosów? XD”
Yuichi: rudy *_*
Dag: Mhm. o3o YYy… kolejne pytanie brzmi… Oszukałeś kiedyś stado? Wiesz, ja tez w mojej animie mam Horo tylko on ma niebieskie włosy. *przypomniała sobie*
Yuichi:(
http://bluebluewave.files.wordpress.com/2009/03/a_mahiruizumi_horo_01_lrg.png
Horo *q* ) Nikogo tu jeszcze nie oszukałem o.o Zbyt wagaruję tutaj by zdążyć to zrobić xD
Dag: Mhm. Chciałbyś nam coś o sobie powiedzieć? To na obrazku to Horo? xD”
Yuichi: Kisiel lubię o3o
Dag: I wszystko jasne. o^o  Kto w stadzie jest Ci najbliższy i dlaczego? :U
Yuichi: Rak ;3 Bo to moja siostra i mnie w to wciągnęła. A tak na marginesie to moje pierwsze stado ^^’
Dag: Acha. ^^’ Masz pomysł na dalsze pytania?
Yuichi: Chyba nie
Dag: Ja też nie, wiec chyba kończymy. C: Sayonara.



Anonimowa ankieta, czyli co o nim myślą inni:
1. Nie wiem, nie znam jej.
2. Nie znam go za dobrze, ale chyba fajny.
3. Jest synem Glolindy ^^” i jest zwariowany, lubi fajowe piosenki. I jest fajnym facetem :3
4. To chłopak? Nie znam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu