Wywiad z Tee Saatusem.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Tiffany.
Udział w wywiedzie: Tee Saatus.
Korekta i opublikowanie: Mi-chan, Aldieb.


Tiffany: Może masz czas na mały/średni/duży wywiad?
Tee Saatus: Że ze mną? Mogę mieć.
Tiff: Ok. No więc zaczynamy, co byś dał do HOTN jakbyś mógł?
Tee: Ok. Nic, HOTN podoba mi się takie jakie jest.
Tiff: Moja krew xDD *tula* Kogo najbardziej lubisz na HOTN? Kogo najmniej? I kto według cb jest naj zwariowany? A i kto najmroczniejszy?
Tee: Spokojnie Tiff O.o Najbardziej lubię Jenn.
Tiff: Ok.
Tee: Najmniej… w sumie nie ma takiego kogoś ,którego darzyłbym szczególną nienawiścią.
Tiff: Ok xD
Tee: Zwariowany? Tiara, Tex, Crys? Ty? Najmroczniejsza Lady Killer.
Tiff: O.O Ja? Dobra dalej *przegląda kartki w notatnik*
Tee: Mam się bać? *spogląda na notatnik*
Tiff: Czego się boisz? Nie wiem :P
Tee: Czasu.
Tiff: Czasu?
Tee: Znaczy, że może mi go zabraknąć no i straty Jenn.
Tiff: Jakie to…? Eee…romantyczne xD Ta…ok, od kiedy masz ten fajowy kamień?
Tee: Em ja go ..tak jakby nie mam O.o’ Po prostu sobie jest.
Tiff: W skali od 0 do 100 jak kochasz Jenne?
Tee: 101.
Tiff: Bardzo O.O Dobra xD Dalej *wgap w kartki* Ulubiony kolor?
Tee: Granatowy.
Tiff: Ulubione żarcie?
Tee: Nie zastanawiałem się nigdy O.o’
Tiff: Dobra.
Tee: Czyt. nie wiem.
Tiff: Skąd wytrzasnąłeś prezent dla Ti i Crys?  *wgap w kartki po raz kolejny*
Tee: Ukradłem z jakiegoś domu w środku lasu.
Tiff: Okłamałeś kiedyś Jenne?
Tee: Nie.
Tiff: Okłamałeś stado?
Tee: HOTN? Nie.
Tiff: Wiele osób chciało rozwieść Mylesa i Des, jesteś jedną z nich?
Tee: Po części… znając Des na początku byłem „za”, ale po rozmowie ze Scarlett zmieniłem zdanie. Skąd możemy wiedzieć co Des do niego czuje? Może tym razem to jest prawdziwa miłość? i może oboje będą szczęśliwi? Czas pokaże.

Tiff: Czemu nie podałeś w notce powitalnej GG?
Tee: Bo GG mam prywatne, Jenn ma moje GG i wystarczy, reszcie chyba nie potrzebne do szczęścia.
Tiff: Co teraz myślisz?
Tee: Jakie będzie następne pytanie.
Tiff: To chyba wiadomo?
Tee: Nie zbyt O.o’
Tiff: Co myślisz o Gloli? xD
Tee: Zawsze sądziłem ,że jest fajna, zwariowana, przyjacielska. Miałem o niej dobre zdanie, ale tym usunięciem HOTN tak -jak dla mnie- bez powodu to mnie rozzłościła… Ale myślę że to ..chwila słabości?
Tiff: Myślisz że wróci?
Tee: Tak mi się wydaje..
Tiff: Jesteś głodny?
Tee: Nie.
Tiff: A ja tak. Dlatego zaraz kończymy. Ostatnie pytanie.
Tee: O.o ok
Tiff: Jakie miałeś uczucia gdy dowiedziałeś się że z Tobą robię wywiad?
Tee: Byłem ciekawy jak to będzie wyglądać.
Tiff: xD Już wiesz, dzięki za wywiad :D
Tee: Nie ma za co.


Anonimowa ankieta, czyli co o nim myślą inni:
1.Ee jest niesamowitym znajomym. Szczerość, odwaga – po tym można go poznać.
 Hamuje się od wszelkich wybryków, widzi w ludziach to, czego inni nie dostrzegają.
 Śmiało mógłby być moim przyjacielem.

2. Ma fajny kamień.
3. Zazdroszczę Jennie. Cholernie.
4. Mam z nim mało do czynienia, ale wydaje mi się że jest spoko.
5. Nie znam go zbyt dobrze. Nie odzywa się bez potrzeby i jakoś tak wyszło, że z nim zbyt często nie gadam. Ale ogólnie uważam że to miły koleś c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu