Wywiad z LadyKiller.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Aldieb
Pomoc w wymyślaniu pytań: Jenna
Udział w wywiadzie: LadyKiller
Korekta i opublikowanie: Aldieb

Aldieb: Seś?
LadyKiller: What? x”D
Al: Seś! 8DDD *jeb w nią <3*
LK: Seś?
*leży pod nia*
Al: XD Jesteś ;P
LK: ano, seś.
Al: To możemy przeprowadzić wywiad :3
LK: o.o ! O matko. *poprawia fryzurę*
Al: XDD
LK: :D Dobra, seś.
Al: Na początek, przedstaw się.
LK: Tu nazywam się LadyKiller, jednak wolę aby zwracać się do mnie drugim członem imienia. Czy coś takiego x”D
Al: Z tego co wiem Twoim prawdziwym imieniem jest MoonDance, zgadza się?
LK: Taak. Ciągle mówisz do mnie Moon, masz dobrą pamięć.
Al:  :D
LK: xD
Al: A co się stało, że jesteś nazywana LadyKiller?
LK: Z tamtym mam złe wspomnienia.
Al: Rozumiem.
LK: Wiem .
Al: [to dobrze że wiesz XD ]
Jak długo jesteś w HOTN?
LK: Około trzech lat. Dla ścisłości od 25 marca 2008 roku.
Al: Co Cię skłoniło by tutaj dołączyć?
LK: Moje ukochane stado upadło i nie miało szans powstać, więc szukałam innego.
Al: Czy jesteś zadowolona ze swojej pozycji w hierarchii?
LK: Swoich. Tak, jestem.
Al: Co sądzisz o Alphie?
LK: To pytanie nie jest fair. =.= Doskonale wiesz co o Tobie myślę.
Al: XDD” Ale inni nie wiedzą  ;p
LK: No więc, sądzę że nadal jesteś tą samą Alką którą byłaś zanim zostałaś przywódczynią. Poza pewnymi wyjątkami, w tym wywalaniu się w kałużach x”D jesteś opanowana i nie głupia.
Znaczy się, mądra.
Al: XDD”
LK: :D
Al: Może być i nie głupia : D
LK: No to niech będzie.
Al: Co sądzisz o stadzie?
LK: HOTN jest dla mnie drugim domem, miejscem gdzie mam przyjaciół. Sądzę że rządzisz nim dobrze [wiem, wiem, chciałaś to usłyszeć. x"D] i mam nadzieję że tak dalej będzie. Że iskra która płonie NIGDY nie wygaśnie i trwać będzie wiecznie.
Al: Co z partnerem? Znalazł się już ten jedyny?
LK: Nie szukam partnera na stałe. Może się znalazł, może nie.
Al: Czy chciałabyś mieć kiedyś młode?
LK: Nie.
Al: Okłamałaś kiedyś Wandessę?
LK: *Zastanawia się* Taak.
Al: Okłamałaś kiedyś stado?
LK: Rozmawiałyśmy o tym. Tak.
Al: Oj dobra, trzymam sie wymyślonych pytań XD
LK: Czepiasz się mnie. :<  Zła Ty. !
Al: Nie czepiam D:
LK: Dobra, wracaj do wywiadu Alku.
Al: już już xD
Każdy z nas czegoś się boi… co będzie w Twoim wypadku?
LK: Wirtual czy real?
Al: i to i to :3
LK: No więc tak. W rl mam cholerną arachnofobię. Na prawdę, cholerną. I boję się śmierci moich pupilów.
W wirtualu boje się że stracę tych, których cenię tak jak to było w przypadku Goldi [*] i że HOTN upadnie.
Al: Kogo najbardziej lubisz w stadzie?
LK: Jedna osoba czy więcej?
Al: Może być kilka.
LK: Najbardziej cenię sobie Szerę, o czym wie chyba każdy. Potem zaliczam Ciebie, Aska i kilka innych osób. Wszystkich trudno mi wymienić, no. Darzę każdego w stadzie sympatią, w mniejs… czekaj.
Al: *czeka oo’ *
LK: …mniejszym lub większym stopniu, chociaż dlatego że się udzielają i utrzymują stado przy życiu. *
*Nie czekaj. x”D*
Al: *nie czeka 8D *
Co byś zmieniła [dodała, odjęła] w HOTN?
LK: Nic. HOTN pasuje mi takie jakie jest. No, z jednym wyjątkiem. Na CSI: HOTN moja fotka jest nadal stara a kadry są ble.
Al: XD Tu akurat zażalenia do Mi ;3
LK: Dobra., huk o to. x”D
Al: XD
Co przynosi Ci szczęście?
LK: Dwa amulety które w rl noszę na szyi.
Al: Należysz do jakichś innych stad?
LK: Taak.
Al: Do jakich?
LK: Do jednego. WSTM.
Al: Co najbardziej lubisz jesć?
LK: Hmm… Kąski Piwne!
Al: hę?
LK: XD Taki kurczak wędzony. x”D Tak się nazywają porcyjki czy coś.
Al: acha XD
Jakie odczucia zapanowały w Tobie gdy się dowiedziałaś, że chcę z Tobą zrobić wywiad?
LK: Ciekawość i podniecenie mojego Dajmona. x”D Ale to było dawno, a ja mam sklerozę.
Al: Jaki odczucia towarzyszą Ci teraz?
LK: Podniecenie mojego Dajmona i radość ze słuchania muzyki, a także miłe połechtanie.
Al: Kto jest według Ciebie najmroczniejszy?
LK: Hmm… Destroy?
Al: A kto najspokojniejszy?
LK: Trudno powiedzieć.
Al: No dobra… a kto ma największe ADHD?
LK: Trudno powiedzieć. x”D Chyba Glola.
Al: Ulubiony kolor?
LK: Czarny i niebieski.
Al: Twoje marzenie związane ze stadem?
LK: Trwać w nim wiecznie.
Al: Czy jest coś co wyjątkowo Ci tutaj przeszkadza?
LK: Utworzone grupy.
Al: Skąd pomysły na Twoje opowiadania?
LK: Inspiruje mnie muzyka, odczucia, otoczenie, krajobraz, ludzie. Pomaga mi też pewna istota… x”D
Al: Jaka? 8D
LK: Opisać? x”D
Al: tak XD
LK: Nazywa się Armand [bez komentarza,On wybierał. =.= ] Jest nieusytuowanym Kojotem. Krótko mółwiąc, ja jestem Daemianką a On jest moim Dajmonem.
http://dajmony.vot.pl/strona/
 ło. Mówi mi, co mam pisać. ot co, cała filozofia.
Al: Ciekawe 8D
LK: Wiem, jestem dziwna. :D
Al: e tam, wszyscy jesteśmy dziwni xD
LK: Tia. ; d
Al: Czy wiążesz real z virtualem?

LK: Zależy w jakich sytuacjach.
Al: Ile masz wilczych lat?
LK: Około 6.
Al: A ludzkich? [real]
LK: 14.  ; l
Al: Twoje zdanie o innych członkach stada?
LK: Moje zdanie na ich temat, nie licząc wyjątków, jest pozytywne.
Al: Czy jest coś co w sposób szczególny może rozbawić Cię do łez?
LK: Tak. x”D Pomysły mojej kuzynki i zachowanie moich zwierząt.
Al: Masz jakieś tajemnice?
LK: Słodkie tajemnice, o taak.
Al: A podzielisz się z nami którąś z nich? ;3
LK: Czemu nie. Pisze do mnie na meila jakaś popierdzielona babka z Afryki. x”D Przez przypadek wydałam przez neta mój cały abonament- 35 PLN. x”D
Al: XDD
Al: okej, teraz pytania od ludzi z chatu
LK: o.o
Anaid: Lubisz mnie? :333
LK: Ptaszyno, oczywiście. x”D
Al: Ti sie pyta o to samo xD
LK: Jasne że tak.
Zetsubou_Sama: Kim jesteś? xD
LK: Demonicą, dla ścisłości Pumą. A Ty? x”D
Zetsubou: Demonem ściślej Lucyfer mnie nazywają x3
LK: Ahoy. x”D
Zetsubou: Hola xD
Al: Dobra, im sie nie chce myśleć xD To ja jeszcze spróbuje wymyśleć coś na poczekaniu oo’
LK: Mogę dać Ci czas do jutra, bo teraz spadam na kąski piwne. :D 
[ciąg dalszy wywiady został przeprowadzony następnego dnia]

Al: Opowiedz nam coś o Bakarze, kim jest, skąd pochodzi, jak to się stało że byłaś[jesteś? gubię się xD] z nim związana?
Nie, Bakara jest moim Demonem.
czekaj. =.=
Jeszcze raz.
Al: XD
Wiem, że jest Twoim demonem. Nie chodziło mi o związek jako uczucie, tylko tego.. no, że jest w Twoim ciele itd.
rozumiesz już…? xD
*czeka o3o *
LK: Bakara jest moim Demonem. Nie mogę określić skąd pochodzi. Kiedyś, kiedy zostałam wywalona z pewnego stada jeszcze jako szczenię, gdy po raz pierwszy zabiłam człowieka się pojawił. On zginie, kiedy ja zginę. Innej możliwości nie ma. Jesteśmy związani ze sobą na zawsze, ale nic oprócz ,przyjaźni’ i tej więzi między nami nie ma. Ja nie kocham go, on mnie tym bardziej jeśli chcesz wiedzieć. To dość…uciążliwe.
Al: Mówię Ci że nie chodziło mi o uczucie. |D
LK: Wolę napisać. x”D
Al: spoko xD
Co myślisz o Gloli?
LK: Glola ma ADHD, albo, dokładniej mówiąc, większa jego odmianę. x”D Jest pozytywną istotą, która nawet pasuje do HOTN. Przypomina mi kogoś, za co jeszcze bardziej ją cenię.
Al: Chciałabyś być alphą HOTN?
LK: Nie zastanawiałam się nad tym. Dobrze mi z Twoimi rządami. x”D Jednak gdyby stado mnie wybrało, nie wypierałabym się. Sądzę, że mam dużo czasu na zajmowanie się stadem, mimo to… Alpha to zbyt wymagające stanowisko.
Al: Czemu tak rzadko wchodzisz na chaty?
LK: Nie umiem się odnaleźć. Za dużo dla mnie ludu.
ludzi* x”D
Pytanie od Asharada: Czy lubisz gry z gatunku survival horror?
LK: Niezbyt.
Pytanie od Scarlett: Co się stanie jeśli na dachu biedronki wyląduje UFO?
LK: Biedronka się zawali a ludzie którzy przeżyją zostaną zapłodnieni i urodzą kosmitów.  ; ]
Al: yay : D
dobra, to ja wymyślam dalej pytania @_@
LK: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Al: o, wiem! 8D
LK: x”D Dajesz.
Al: Opowiedz nam o swojej mocy, ja wiem jak ją zdobyłaś, ale wiele osób z HOTN, nie.
LK: [A jak ja ją zdobyłam? o.o ]
Al: [no tego, nie zdobyłaś tylko dostałaś oo' ]
[dlaczego, kiedy i jak |D ]
LK: [ Ale ja nie wiem. o.o ]
Al: [ no jak to pało oo' ]
LK: [ No skleroze mam. o...o]
Al: [hallo, wybrańcy, Wandessa, czytanie w myślach, Magika]
[mówi Ci to coś? xD]
LK: [ No wiem. Ahaa. Juz, okej. x:D]
Al: [XDD]
LK: Moją mocą jest czytanie w myślach. Na początku było to dość uciążliwe, ponieważ nie umiałam zahamować ich natłoku. Można było oszaleć. Moc zapaliła się we mnie niedługo przed Misją której celem było ratowanie Wandessy. Nie wiem dlaczego to się stało. Może  pomogła mi w tym Skaza, mały szczeniak, a może chęć udziału w misji.
Al: Jakie jest Twoje największe marzenie?
LK: Realne- móc jeździć konno i przeżyć szczęśliwe, długie życie. Wirtualne- Przyjaźnić się z tymi, z którymi się przyjaźnię i kochac tych, których kocham.
Al: A kogo kochasz? : D
LK: :l i Tak nikt z Was go nie zna.
Al: pfff |D
LK:
Al: A czemu się teraz krzywisz? i kropkujesz? :c
LK: Eh. Nie ważne. Nawet nie wiem czy On jeszcze istnieje.
Al: ;_; Niemal się popłakałam. o:
Ale wywiad musi trwać dalej^ ^”
LK: Więc pytaj.
Al: em…. tego.. opowiedz nam o sobie oo’
LK: Co dokładnie chcesz wiedzieć? Matko, Aldieb wyluzuj. Nie rób oczu-jajek bo nie zrobię Ci nic, nawet dlatego że spytałaś o Niego.
Al: hę? O czym Ty teraz? o__O’ *zgubiła sie XD *
LK: Przeanalizuj. xd
Al: Dobra, daj mi chwile XD”"
LK: *Daje jej chwilę*
Al: Nadal nie rozumiem o:
Opowiadaj o sobie! xD
LK: Cytuję: Co dokładnie chcesz wiedzieć?
Al: Właśnie nie wiem.. może coś z Twojej historii?
LK: Hmm…
Od małego wychowywana byłam torturami i samotnością. Liczyło się tylko zrobienie ze mnie maszyny do zabijania, mimo że jako szczenie wcale nie chciałam taka być i gdyby dano mi wybór, nie zechciałabym żyć tak jak żyję, poznać Bakary i dla frajdy mordować ludzi. To nie jest to, na czym mi kiedyś zależało i nie potrafię wybaczyć tym, którzy przyłożyli się do unicestwienia moich wszystkich marzeń. W hierarchii zajmuję pozycję mściciela, więc kiedyś na pewno z lubością będę poatrzyć na wijącą się pod moimi nogami Katorgę- największą sukę jaką dano było mi spotkać i jaka stworzyła mnie taką jaką jestem.
Po zabiciu mojej matki, zaczęła ,naukę’. Skończyło się na tym, że sama ledno uszła z życiem.
Coś jeszcze?
Al: Myślę że to już wystarczy, dziękuję za wywiad. c:
LK: Cała przyjemność po mojej stronie. ;]


Anonimowa ankieta, czyli co myślą o niej inni:
1. LadyKiller pisze zajebiaszcze opowiadania. Fajny z niej kocio, który chce zjeść ptaska, czyli mnie xD
2. Nie znam jej. o.o
3. Nie znam jej, ale przyciąga tą swoją tajemniczością. xD
4. Lubię ją, jest taka inna, jedyna w swoim rodzaju.
5. Jest tajemnicza i fajna i szkoda, że nie jest metalowym kocurem. xD
6. To zajebisty swój kot i ma łaskotki i ją wyłaskoczę >8DD.
7. A więc, Killer jest zasadniczo cicha, spokojna no i te sprawy ale potrafi być wesoła, da się z nią powygłupiać i generalnie jest z niej fajna baba :3
8. Nie znam jej tak dogłębnie, ale z tego co ją widzę na chacie to naprawdę przyjazna osoba. Może i ma mroczny wygląd, jednak świetnie się z nią dogadać.
9. Właściwie nie poznałem jej dobrze, ale wydaje mi się w porządku. Zawsze podziwiałem ją za jej opowiadania.
10. Moja Moon. <3 Kocham ją taką jaką jest. Pisze wspaniałe opowiadania, nieraz mnie wspierała i nadal wspiera. Jest osobą o ciekawym charakterze i historii. Fajnie się z nią pluska w kałużach. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu