Wywiad z Aspeney.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Aldieb
Udział w wywiadzie: Aspeney
Korekta i publikowanie: Aldieb

Aldieb: Na początek najtrudniejsze pytanie, na którym nawet największe kujony się zacinają; jak masz na imię?
Aspeney: Zwą mnie As, choć pełne imię(z przydomkiem) to Aspeney, Laaste Asem.
Al: Jaką rangę obejmujesz w hierarchii HOTN?
As: Z tego co się orientuję główny szaman oraz… betha? I jeszcze główny medyk.
Tak, tak, wiem, że nic nie wiem XD
Al: Przez długi okres byłaś koniem, jak Ci się podoba bycie kotem?
As: Hum. Prawda, zaczęłam swe życie wirtualne w postaci konia. Sama przekonałaś mnie, żebym nim była. Szczerze? Czuję się lepiej w tej skórze. Powoli odzwyczajam się od poprzedniej postaci.
Al: W takim razie masz kolejny powód, żeby mnie kochać x3
As: Kocham Cię :D
Al: Jakie jest Twoje największe marzenie?
As: Ha! Tee zadał mi wczoraj to samo pytanie… Realne czy wirtualne?
Al: Możesz podać obydwa c:
As: Ok :3
wirtualne – chciałabym nauczyć się ‚żyć normalnie’. Zauważyłam, że w jakiś sposób zrażam do siebie ludzi, tych bliskich. Chciałabym… aby ta przyjaźń przetrwała. Z Tobą, z Luną i z innymi. No i miłość, którą kocham i kochać będę.
Realne – uczyć się, pójść na studia i co najważniejsze – przetrwać tam XD Jak survival |D’ Hm. Nie rezygnować z pasji. Wręcz przeciwnie - szlifować je dalej i staranniej.
Al: W takim razie życzę powodzenia w spełnianiu marzeń^^
As: Dziękuję. *uśmiechnęła się szeroko*
Al: Czy masz jakieś lęki lub obawy?
As: Jak każdy. Boję się, że iskra HOTN wygaśnie. W gruncie rzeczy wszystko ma swój koniec, ale to jeszcze nie ten czas. Boję się, że nie damy rady (My? No co ty! XD). Żee… będą tak odchodzić, bo nie ma Glo, bo „HOTN się zmieniło”. Wszystko się zmienia pod wpływem czasu, a no to już tego wpływu niestety nie mamy.
Al: Ty to masz filozoficzne te marzenia i lęki i wgl oo’
As: hę? o3o’
Aaa… XD’
Czasem, wbrew pozorom, myślę.
Al: To się cieszę, że nie masz we łbie tak pusto jak ja ^-^
As: XDDDD’
Al: No dobrze, pochichrałyśmy się, przejdźmy do następnego pytania.
As: Czekam z niecierpliwością…
Al: *próbuje wymyślić coś na prędce, bo skończył jej się zakres pytań wymyślonych w autobusie oo’ *
As: Czasu mi nie brak |D
Al: o, mam! :D
Co myślisz o Gloli, jej zachowaniu i usunięciu HOTN bez żadnych slów wyjaśnień?
As: Trafiłaś w sedno sensu mych obaw.
Al: hm. Możliwe dlatego, że nie są one tylko Twoimi obawami.
As: Myślę, że Glola nie zrobiła tego bez powodu. Wiem, że ma problemy. Jak my wszyscy, jednakże czasami te problemy nas przerastają. Robimy coś, z czego nie jesteśmy wstanie się wytłumaczyć, działamy pod presją. Na dodatek inni na ciebie drą mordą, co ty do ch*ja pana se robisz? Glola zawsze będzie, według mnie, mile widziana w HOTN. I powiem szczerze – jeśli ktoś chce się na nią rzucić, niech najpierw startuje do mnie.
Al: Myślę, że podzielam Twoje zdanie *szczerz*
As: :D
Al: Czy w HOTN są osoby, które Cię denerwują, albo wolałabyś żeby nie było ich w stadzie?
As: Uuh… xDD’ Tak. Zawszy były, są i będą. Nie jestem w stanie lubić wszystkich – mam swe upodobania, według których akceptuję znajomych. Nawet w przyjaciołach jakaś błahostka mnie denerwuje. Co do osób… Nie chcę wymieniać, ale powiem jedynie, że są to ci młodzi. Irytuje mnie popełnianie banalnych błędów ortograficznych, oraz gadanie bez ładu i składu.
Al: Czyli powinnaś poćwiczyć cierpliwość ;p
As: Wieem. Sama nie jestem bez wad.
Wręcz przeciwnie – mam ich więcej, niż zalet.
Aa! Czekaj, czekaj!
Al: co czekaj? oo’
As: Właśnie patrzę na demota, który wpasował się w pytanie. Cytuję:
”Ludzie są wyjątkowi, każdy denerwuje mnie w inny sposób”
XD
Al: xDD”
okej, a propo wad, Sądzę, że niektórzy powiedzieliby o Tobie zupełnie co innego. Masz kompleksy, czy rzeczywiście jest tak jak mówisz i jesteś wstanie nam podać kilka przykładów?
As: Ympf. W sumie to i to. Mam kompleksy. Zwłaszcza na punkcie swego wyglądu. Nie każdy jest chodzącą pięknością, a mówienie: Jezu! Jaka ja jestem gruba!’ przy wadze 40-60kg mnie wprawia w szał. Chcesz kilka przykładów wad, jak mniemam?
Al: owszem. A potem poprosiłabym, żebyś się wysiliła i podała trochę swoich zalet ;3
żeby nieco zrównoważyć i nie przestraszyć osób które Cię jeszcze nie znają, bo uznają że jesteś jakąś wiedźma xD
As: A więc wady: opryskliwa, bezczelna, wścibska, cyniczna, wredna, wybuchowa, mściwa.
Al: serio? oo’
As: Mogłabym tak dalej, gdybym nie miała chwilowej martwicy mózgu o-o”
Al, ty mnie chyba nigdy w kłótni nie widziałaś, co nie? xD
Al: *bardzo, BARDZO głęboko się zastanawia* Tak w sumie to masz racje 8D’
As: XDD
Al: ale nie jest aż tak źle jak to przedstawiasz ^-^
As: Na pozór jestem miła.
Al: bo jesteś c:
As: ale jak to się mówi ‚pozory mylą’ ;3
Al: huh. czasem serio jesteś wredna oo’ no ale jak wszyscy wiemy każdy ma wady :3
okej, a teraz czas na Twe zalety :D
As: Dziękuję :D
Zalety? Daj mi pomyśleć.
Al: żaden problem ;3
As: Jak już mówiłam – na pozór miła. Hm. Z pewnością szalona i popierdolona, w pozytywnym sensie. Jeśli przyjaciele mają problem – staram się pomóc, jak tylko mogę. Skoczę za nimi w ogień, zabiję innych, siebie także, jeśli tak bardzo by tego chcieli. Myślę, że szczerość to także cecha, po której można mnie poznać. Odwaga? Nie wykazałam się nią jeszcze przy większości. No i… Nie wiem.
Al: Z pewnością, masz również wiele innych wspaniałych cech, które już nasuwają mi się na myśl, ale przejdźmy do następnych pytań, bo inaczej nigdy nie skończymy tego wywiadu xD
Jest coś co chciałabyś zmienić w HOTN?
As: Wiedziałam.
Al: XDD”
nie czepiaj się, zaczyna mi brakować pomysłów ;P
As: *Przypomniały jej się słowa Wandessy ‚Gdyby było, zmieniłabym’.* Hm. Na aktualne dni, to więcej życia i angażowania się w życie stada. Choć wiem, że sama powinnam ruszyć dupsko. Myślę jednak, co zrobić. Mam kilka zarysów w głowie, ale to jeszcze nic pewnego. Zmienić, zmienić… Nie, chyba nie.
Al: huh. dobra, to teraz daj mi chwilę przerwy XDD”
As: Ok xD
*10 minut później*
Al: Możemy kontynuować nasz wywiad c:
tylko wytrzasne jakieś pytanie oo’
o. już mam
Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
As: O_O
Al: nie rób takich gał XDDD
As: Rl czy wirt? xD
Al: em.. obydwa Oo”
As: W wircie to krew, dhampirem jestem.
A w rl to wiele mam takich potraw XD
Al: okej.
Kolor?
As: Czarny.
Granatowy xD
Al: czyli który w końcu? oo’
As: Czarny o3o
Al: *koniec pomysłów idzie po pomoc do HOTN oo’ *


PYTANIA OD ZOO 8D’
Altair: Dlaczego chciałaś zostać akurat przywódcą medyków?
As: Ponieważ znam się na pierwszej pomocy. Niegdyś Szera oraz rada HOTN zaproponowała mi tę rangę, więc się zgłosiłam. Ciekawi mnie to stanowisko i chcę dalej pełnić tę funkcję.
Tiara: Co Cię wiąże z Luną?
As: Przyjaźń, szaleństwo…
Scarlett: Czy mnie kochasz?
As: Kocham 8D
Al: To już koniec. Dziękuję za wywiad. C:



Anonimowa ankieta, czyli co o niej myślą inni:

1. Aspeney to bardzo rozważna i wrażliwa osoba. Lubi się wygłupiać i umie zachować powagę w odpowiednich momentach, co bardzo cenię.
2. Aspeney nie jest szmatą. (Ona wie o co chodzi ^^)
3. As jest przede wszystkim mhruuu… ^-^
Po za tym jest wspaniała, pomocna, życzliwa, miła, obowiązkowa, inteligentna, pisze wspaniałe opowiadania i robi piękne ramki. Potrafi uspokoić i pocieszyć, zawsze można na nią liczyć. Wiem, że mogę jej ufać. Ma zajebiste waniliowe ocęta *.* i jeszcze zajebistszy mgłowy ogon 8DD’ Jednym słowem – kocham ją <33
[walić że to dwa słowa o:' niech będzie, że nie umiem liczyć xDD" ]
4. Jest bardzo fajna, ale to już nie ta Aspeney co kiedyś, oczywiście, że jest nadal zajebista. Ale czasami Mnie irytuje, wręcz wk*****, ale to szczegół xD nadal ją kocham i kochać ją będę ^.^
5. Jest miła. Dużo robi dla stada.
6. Jest świetną siostrą i nie wiem co jeszcze.
7. O Aszku? Uwielbiam ją. Jest wspaniałą przyjaciółką. Godną zauwania, opanowaną i zarazem zdrowo pierdolniętą, jak my niektórzy. Jest także i piękna. Ale ona mnie o to samo pytała wczoraj, w HOTN, więc jak to gdzieś publikujesz, to od razu będzie wiedziała, kto to pisał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu