Wywiad z Tiffany.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Syriusz
Pomoc w udzielaniu pytań: Jenna
Udział w wywiadzie: Tiffany Tara III
Korekta i opublikowanie: Syriusz, Aldieb


Syriusz: Dobra Tiffu. Gotowa na wywiad? Akurat mam czas :D
Tiffany: Ok
Mam 20 min xD
S: Na kilka pytań starczy, najwyżej się kontynuuje kiedyś.
No to na początku przedstaw nam się ładnie.
T: I’m Tiffany Tara III, lub po prostu Tiff o.o
S: Co skłoniło Cię do dołączenia do kochanego HOTN?
T: Glola mnie znalazła i zaprosiła, a znasz Glole jej się nie da od mówićxD
S: No tak.. Mnie też prosiła no i jestem.
W skali od 0 do 100 jak bardzo Ci zależy na stadzie?
T: 101 <3
S: Pewnie wiele osób podziela Twoje zdanie. Może ja nie do końca, bo mam zawiechę, ale prawie tyle ^^
To powiedz nam teraz ładnie ile już należysz? Jeśli pamiętasz dokładną datę to wal śmiało.
T: Zaczęło się to wszystko 23 listopada 2009 r. ^^ Jestem z siebie dumna :D
S: O, to bardzo długo. Zapisałaś sobie tę datę, czy po prostu dobra pamięć?
T: Nie znasz Tiff, ona zapomina wszystko, tyle że przypomina sobie..czasami O.o
S: Taki nagły zaskok? Rozumiem, rozumiem.
Masz jakąś pozycję w hierze? Bo właściwie to nie wiem.
T: Jestem Głównym Szpiegiem, więc się mnie bój .! A tak to jeszcze gł.opiekunem młodych..albo opiekunką o.o” + DJ
S: I jak? Seś zadowolona z tych pozycji?
T: A jakże by inaczej?
S: Gdzie już szpiegowałaś? Przyznaj się.. Albo kogo :D
T: Parę osób będzie na tej liście
Chyba nie muszę dokładnie mówić? o.o
S: Możesz, ale to chyba nie jest konieczne.
To zależy od Ciebie
T: Uff
S: Dobra, lecim dalej.
T: ok
S: Co sądzisz o Alphie?
T: Al jest świetną Alphą i przyjaciółką.
S: Ma też dobry kontakt z resztą stada, na pewno chciałaś dodać.;3
T: Oczywiście, no i tak naprawdę  w HOTN jest od początku
S: A co myślisz o samym stadzie?
T: Herd Of The Night jest bardzo trwałym stadem. Miało już chyba rekord liczebności ludu, w stadach. Przechodziło ciężkie okresy, ale zawsze bywało lepiej.
S: W kupie siła, jak to mówią.
A co z partnerem? Znalazł się ten jedyny, czy jeszcze szukasz?
T: Nie znalazł się i nie szukam.
Bo po cholere >.<
S: Sam Cię znajdzie, nie?
T: Jak będzie mu się chciało to tak
S: No to życzę mu powodzenia o.o
T: Mwah ^^
S: A młode? Masz, czy chciałabyś mieć?
T: Miałam i wyszło na to że jestem beznadziejną matką
S: A to dlaczego? Na pewno nie było tak źle :3
T: 3 umarła a Myles..no właśnie
S: Okłamałaś kiedykolwiek HOTN?
T: Nie.
Rodziny nie okłamie.
S: No w sumie.. Chyba, że chodzi o rl. To czasami lepiej skłamać.
T: Ja nie kłamałam HOTN nawet jeśli chodzi o rl o.o
S: Cieszę się ;P
Każdy czegoś się boi.. Opowiedz o swoich lękach.
T: *myśli*
Boje się..boję się..kurwa nie wiem x.x
S: Nie klnij, to może spytam o to później. Wymyślisz w między czasie.
Kogo najbardziej lubisz w stadzie.
T: Hm.. Al o.o
S: A kogo nie lubisz?
T: Tak naprawdę kocham wszystkich <3
S: Pojemna jesteś o.o Tyle miłości w sobie mieć ^^
Jeśli miałabyś coś zmienić w HOTN, co by to było?
T: Nic. HOTN jest świetne i zawsze będzie a jak nie będzie to też będzie
S: Masz jakiś amulet? Co przynosi Ci szczęście?
T: Będzie amulet zasłużonej HOTN
S: Co najbardziej lubisz jeść?
T: Jagody, jagody *nuci*
S: Yeah, dzisiaj akurat jadłem. Chyba nadal mam niebieski język o.o
T: Mwah ^^
S: Jakie odczucia zapanowały w Tobie, gdy dowiedziałaś się, że to właśnie ja, Seru, przeprowadzę z Tobą wywiad o.o
T: 1. Zdziwiłam się że jednak będzie ze mną o.o 2. Że ty żadne – patrz punkt 1
S: Ja za to zdziwiłem się, że się zgodziłem o.o
A jak czujesz się teraz?
T: Coś a’la :D
S: Czyli zaciech i coś w ten deseń.
T: nom
S: Kto według Ciebie jest najmroczniejszy?
T: Hmm Lady Killer o.o
S: Nawet nie wiem czy miałem ten zaszczyt ją poznać, no ale cóż o.o
T: xD
S: No mniejsza o to.. A kto ma największe ADHD?
T: JA! ^^
S: Przeczuwałem, że to powiesz. Jestem jasnowidzem o.o A oprócz Ciebie?
T: *pełne skupienie*
Mleko ^^
S: No chyba, że ma doła akurat.. Co często chyba bywa, nie?
T: Tak o.o
S: A właściwie to nie spytałem Cię o imię realne i wiek. Spowiadaj mi się tutaj^^
T: Jestem Ola i mam całe 12 lat i miesiąc ^^
S: A wilcze lata?
T: Aktualnie 4 o.o
Stara jestem
S: E tam, nie jest tak źle.
Pamiętam Cię jako szczeniaka o.o To były czasy.
T: Tiff wszystkich tulająca z głupawką 24 na dobę o.o
S: Teraz już tak nie jest? Dlaczego? Mnie akurat tego brakuje :3
T: Psychicznie się zestarzałam
S: Niedobrze, niedobrze. To co będzie kiedyś? Ciesz się życiem ^^
T: Kurwa! Uśmiecham się do monitora x.x xD
S: Ha! Zawsze wiedziałem, że umiem poprawiać humor.
Jaki jest Twój ulubiony kolor, a jakiego wręcz nienawidzisz?
T: Ulubiony kolor this is black, a nienawidzę różowego
S: Pewnie jak wiele osób, choć różowy w małych ilościach jest niegroźny.
T: Trauma przez małe dziewczynki całe różowe chodzące chodnikiem w gromadce
S: I pewnie piosenki J. Biebera. Ciekawy mix o.o
T: a jakby inaczej x.x
Jedna się chwaliła że słucha metalu xDD
S: Jakoś nie wierzę.. Choć czasem pozory mylą.
A Ty? Jakiej muzyki słuchasz? Jakimiś czasy widziałem u Ciebie na avku jakiegoś wokalistę, gdzieś ten wygląd już mi mignął.
T: Ja słucham no cóż j-music
S: Jakieś konkrety? Ulubiony zespół, rodzaj?
T: The GazettE są niesamowici
S: O, to chyba z tego zespołu był ten chłopak, nie?
T: Tak, to Reita
S: Wiążesz real z virtualem, czy to dwa różne światy?
T: Wiąże, mój humor z reala odbija się na postaci
S: Co szczególnie może Cię rozbawić?
T: Śmieje się z wielu rzeczy ale nie zastanawiam się nad większością
S: Opowiedz o swoich marzeniach. Tych związanych ze stadem, jak i tych realnych.
T: zazwyczaj wymyślam marzenia i o nich zapominam więc nie posiadam o.o
S: No niech Ci będzie xD
Co sądzisz o członkach HOTN?
T: Są zajebiści
S: Wypowiedz się więcej coo?
T: HOTNowcy to rodzina taka którą sobie wybrałam o.O A HOTN to dom.Jedyny, prawdziwy dom
S: I jak zawsze w domu bywają kłótnie
T: No tak
S: Czekaj, nie wiem czy mam jeszcze pytania.. Działałem ze ściągawki od Al XD
T: Muszę niedługo iść
S: W sumie miałaś mało czasu, a rozmawiamy z godzinę w sumie :D
T: nom
S: No to nie będę już przeszkadzał, pozdrów kogoś jeśli chcesz.
T: Pozdrawiam HOTN o.o
S: Tak, tak. I je kochasz.
W takim razie dziękuję za wywiad.



Anonimowa ankieta, czyli co myślą o niej inni:1.Tiffany..według mnie zawsze wszędzie jest jej pełno, jest osobą pozytywną, choć czasem zlekka męczącą. Ale według mnie plusem jest obecność takich osób, które w jakiś sposób potrafią rozruszać stado.
2. Szalona wariatka.  Esencja HOTN.
3. Tiff jest spoko chodź czasami denerwuje.
4. Tiff ogólnie jest bardzo pozytywna i energiczna, ale czasem trochę zbyt dziecinna. Uważam, że gdyby zaczęła trochę bardziej słuchać tego co się doniej mówi, to byłaby na prawdę zajebistą osobą, chociaż właściwie już jest.
5. Moim zdaniem Tiff jest pełna energii. Taki mały worek nadpobudliwości. Ostatnio może trochę mniej, no ale dla mnie nadal mogłaby rzucać się na resztę stada. Na pewno da się ją lubić. Nie mam jej nic do zarzucenia.
6. Tiff jest dziwna, była dziwna, będzie dziwna i w tym jej cały urok. @.@
7. Pewnie o tym nie wie, bo chyba nigdy nie dałam jej tego odczuć, ale jest dla mnie jak młodsza siostra. Czasem trochę denerwująca, ale cokolwiek by nie zrobiła i tak nie przestanę jej kochać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu