Wywiad z Wandessą.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Venus. 
Udział w wywiadzie: Wandessa.
Korekta i opublikowanie: Venus.

Venus: 1. Czyy lubisz wszystkich z Hotn ? xD
Wandessa: Czy lubię…? Dziwne pytanie. Nie mogę im nic zarzucić, poza Blade. Mam nadzieję, że jego stosunek do innych się zmieni, bo może wylądować tam gdzie Virtus…
Venus: 2. Czemu nie chcesz dodać ramki kontakty?
Wandessa: Dobre pytanie. Sądzę, że taka ramka rozciągnie bloga i nie wpłynie pozytywnie. Jeżeli chcesz zapytać kogoś o GG, musisz napisać pod jego fotką, bądź na chacie, co bardziej sprzyja kontaktom, niż ramka. Jednak rozumiem, że mam styczność z dosyć upartym osobnikiem. *Grzebnęła kopytem* Więc być może, na podblogu „ramki” powstaną kontakty.
Venus: 3. Czy masz zamiar zrobić coś ze swoim życiem prywatnym? Tzn preferujesz życie samotniczki czy szukać kogoś ?
Wandessa: Nie wiem, do czego potrzebna jest Ci ta informacja, ale nie szukam. Jeżeli ktoś faktycznie zawróci mi w głowie (w co wątpię), oczywiście nie powiem mu żeby spadał. Nie szukam, oczekuję że to on mnie znajdzie.
Venus: 4. Czy jest jakaś rzecz którą chciała byś zmienić w Hotn?
Wandessa: Jeżeli by była, zmieniłabym ją.
Venus: 5. Czy istnieje tajemnica której nie chciała byś przedstawić Hotn ?
Wandessa: Jeżeli miałabym takową, raczej bym Ci jej teraz nie przekazała… Zastanów się… Dziwne pytanie. *Pokręciła łbem. Jej czarna grzywa zatańczyła na wietrze*
Venus: 6. Jeżeli musiała byś wyruszyć w podróż w jedną stronę kogo lub co byś zabrała ? (max 1osoba max 3 rzeczy)
Wandessa: Zabrałabym HOTN. Zalicza się do rzeczy, prawda? *Błysk w oku*
Venus: 7. Twoje ulubione miejsce i rzecz na stadzie.
Wandessa: Miejsce, Jaskinia Śmierci, a rzecz… nie ma takiej.
Venus: 8. Kolejne dziwne pytanie. Lubisz zabijać, obrażać innych?
Wandessa: Zabijać owszem… obrażać? Obraziłam kogoś?
Venus: Nie wiem, ale się upewniam. :)
Venus: 9. Gdyby pojawiła się możliwość by twoje jedno życzenie się spełniło. Jakie by to było?
Wandessa: Żeby HOTN było ogromne, i nigdy nie przestało świecić swoim blaskiem.
Venus: 10. Czy uważasz że zlot to dobry pomysł?
Wandessa: Nie jestem co do tego pewna. Sądzę, że po poznaniu kogoś, inaczej się na niego patrzy. I wiem, że w większości przypadków nic z tego nie wychodzi.
Venus: Dziękuje za wywiad. :)



Anonimowa ankieta, czyli co myślą o niej inni:
1. Szczerze, nie znam jej za dobrze, żeby nie powiedzieć ze wcale.
2. Wandessa… to super przywódczyni (dobrze że nie jest nią Glola).
3. Mało ją znam w sumie..  ale jest w porządku c:
4. Nie znam jej, nie czuję respektu do niej…
5. Hmm, praktycznie jej nie znam, ale wydaje się mroczna, ale fajna.
6. A ja ją tylko raz widziałam
7. Jest fajna, miła.
8. Nie znam jej, nie miałam okazji, spoko
9. Jest trochę za mało udzielającą sie, mega skrytą alfą xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu