Wywiad z Kitsune.

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Zoltan
Pomoc w udzielaniu pytań: Jenna
Udział w wywiadzie: Kitsune Kagerou De’Ayamari
Korekta i opublikowanie: Zoltan, Aldieb


Zoltan:  Witaj Kitsune. Na początek przedstaw się.
Kitsune:  Kitsune Kagerou De’Ayamari.
Z: Czy twoje imię coś oznacza?
K: Oczywiście. Oznacza po japońsku ‚Lisa’. Dawniej mnie właśnie tak nazywali :U
Z: hmm, rozumiem. Do ilu stad RPG należysz?
K: Obecnie do dwóch, nie licząc HOTN. Dawniej to potrafiłam być na 7-8 blogach naraz, ale po dołączeniu do Stada Nocy, opamiętałam się
Z: Tak, skąd ja to znam * zaśmiał się krótko* Twoje pierwsze stado, jaką nosiło nazwę?
K: Ugh. Stado Księżyca, czy coś w ten deseń. Nie pamiętam, szczerze mówiąc. To było 2 lata temu, a byłam jeszcze na wielu stadach, więc wiesz o:
Z: Zrozumiałe.. szmat czasu, no ale w takim razie rozumiem że w RPG jesteś już 2 lata?
K: Mniej więcej tak. Jak ten czas szybko leci.
Z: Nie zaprzeczę. Powiedz mi jeszcze tylko jak udało Ci się wpaść na blogowe stada?
K: Z samotności. W realnym życiu byłam (I jestem) popychadłem. W wyszukiwarce znalazłam pełen spis ów blogowych stad. No i tak to się zaczęło.
Z: Czujesz się uzależniona od HOTN?
K: Szczerze? Trochę. Na HOTN stałam się sobą i polubiłam wiele osób c:
Z: To chyba dobrze że stado takie właśnie jest. Co Cię skłoniło by tutaj dołączyć?
K: Ciekawość. Zawsze byłam ciekawa, czemu HOTN jest takie liczne. Wpisałam się do księgi gości…no i jestem.
Z: Hmm a znasz jakieś inne stado o podobnej liczebności?
K: Raczej nie |D’
Z: Czyli nikt nam nie zagraża * uśmiechnął się niewidocznie po czym kontynuował* Jak długo tutaj jesteś?
K: Tak dokładnie to nie potrafię stwierdzić. Przed usunięciem HOTN, czyli gdzieś w maju. I wtedy pojawiłam się jako Dragon Soul – kocica. Jakiś czas poźniej pojawiłam się jako Kitsune, bo nie potrafiłam się z nią utożsamić.
Z: Co sądzisz o stadzie?
K: HOTN jest jednym z niewielu stad, którego nie da się zaszufladkować do kategorii ‚mroczne’, czy też ‚szalone’. Jest taką mieszanką wybuchową, z którą nie da się nudzić. Członkowie są bardzo tolerancyjni i sympatyczni C>
Z: Co byś zmieniła ( dodała, odjęła) w HOTN?
K: Nic. Jest idealne i nic nie trzeba zmieniać.
Z: W skali od 0 do 100 jak bardzo zależy ci na HOTN?
K: Jak najbardziej 100 % C:
Z: Dobrze, a co sądzisz o naszej Alphie?
K: Sądzę, że Aldieb jest rewelacyjną Alphą i przyjaciółką. Nie jest zarozumiała jak niektórzy ‚Władcy’. Potrafi złapać kontakt z prawie każdym członkiem stada i jest świetną organizatorką. No i artystką :3
Z: Nie pozostaje mi nic innego jak się z tym zgodzić. Czy okłamałaś ją Kiedykolwiek?
K: Nie. Nigdy. Jestem sobą i nic nie ukrywam.
Z: A stado?
K: Też nie.
Z: *kiwnął łbem* Czy jesteś zadowolona ze swojej pozycji w hierarchii?
K: Oczywiście. Nie mam żadnych zarzutów.
Z: Na którym miejscu stawiasz stado wśród innych?
K: Na pierwszym, oczywiście |3
Z: Kogo najbardziej lubisz w stadzie?
K: Destroy, Kogę, Esthriv, Aldieb, Aspeney i Anaid.
Z: Okey.. a czy jest ktoś kto szczególnie działa Ci na nerwach?
K: Powiem szczerze i nie ukrywam, że to była Satanae.
Z: Hmm rozumiem.. a co możesz powiedzieć o wszystkich członkach razem wziętych?
K: Uwielbiam ich, a tych co nie znam to z pewnością postaram się poznać <D
Z: Kto jest według Ciebie ostoją spokoju?
K: Aspeney.
Z: A kto najbardziej szalony?
K: Destroy, Koga, Anaid, Naphill i Tiffany.
Z: A najmroczniejsza postać według Ciebie to?
K: LadyKiller…i Aspeney.
Z: Twoje marzenie związane ze stadem. Jest jakieś?
K: Chciałabym spotkać absolutnie każdego członka stada w realnym życiu C:
Z: *uśmiechnął się półgębkiem* Mnie też?
K: Ciebie też *odwzajemniła uśmiech, tyle, że w bardziej psychodelicznym wydaniu*
Z: *zaśmiał się* No nie wiem czy Ci się uda. W każdym razie.. kontynuujmy. Jakie odczucia zapanowały w tobie gdy dowiedziałaś się że chcę przeprowadzić z tobą wywiad?
K: Cieszyłam się, że ktoś chce w ogóle ze mną przeprowadzić wywiad.
Z: A jak czujesz się teraz?
K: Normalnie, chyba. Jestem ciekawa ile jeszcze pytań zostało :’D
Z: Oj dużo.. musisz wiedzieć że jeszcze Cie trochę pomęczę.
K: Spoko, bo jeszcze mam dużo do opowiedzenia, hyhyhy.
Z: Dobra, a teraz coś o tobie.. Mówiłaś że chcesz wszystkich zobaczyć na prawdę.. Nie boisz się mieszać virtuala z realem?
K: Nie. Skoro już poznałam Destroy, Kogę i Anaid w realu to chce i resztę poznać c:<
Z: Co przynosi Ci szczęście?
K: Gwiazda Dawida, którą noszę na szyi.
Z: Hmm. Co najczęściej jesz?
K: Okeeej. Głównie fast foody – wieem, niezdrowo się odżywiam |D’
Z: Będziesz gruba xP
K: Orly? Już jestem :D
Z: Co z partnerem? Znalazł się już jakiś?
K: Miałam, ale się nam nie ułożyło niestety. I nie żałuje. Wolę być sama – póki co.
Z: A młode? Chciałabyś kiedyś być matką? A może już jesteś?
K: Miałam młode z jeszcze poprzednim partnerem. Dorosły i poszły w swoją stronę.
Z: Ile masz lat wilczych?
K: 5 lat – niestety.
Z: Niestety? to przecież nic złego.
K: Ale starość to nie radość o3o’
Z: Chyba młodość.. Ja osobiście mam więcej.   A  ile sobie liczysz w prawdziwym życiu?
K: 15 lat.
Z: No dobrze.. uważasz się za optymistkę czy pesymistkę?
K: Trochę tego, trochę tego. Ale najczęściej przeważa to drugie.
Z: Hmm Co możesz powiedzieć nam o swojej przeszłości, tzn zanim dołączyłaś do HOTN?
K: No więc jak już mówiłam : Bywałam na wielu stadach, ale na żadnym nie zagrzałam długo miejsca. A jeszcze kiedyś stworzyłam swoją własną watahę, którą rządziłam wraz z moim śp. małżonkiem Houkou’em i niejaką Uneven Tairą Re’Vento Blade. Lecz wszystko ma swój koniec. Wataha się rozpadła przez kłótnie z Alphą ll po 5-7 miesiącach istnienia. Byłam jeszcze w Imperium Cienia, gdzie byłam we władzy wraz z moimi czterema przyjaciółkami. Imperium upadło, a ja dołączyłam potem do HOTN. To jest tylko skrócona wersja |D
Z: Uneven.. coś mi mówi to imię ale mniejsza. Twój ulubiony kolor?
K: Czarny, zgniła zieleń i błękitny.
Z: * pokiwał głową* Uznajesz zasadę: ” inne stado, inne życie”?
K: Nieee. Na każdym stadzie muszę być tą samą, starą Kitsune. Taka kwestia przyzwyczajenia.
Z: Czy jest coś co w sposób szczególny może cię rozbawić do łez?
K: Destroy XD
Z: Sama jej osoba czy sposób jej zachowywania się?
K: Zachowanie oczywiście. Jest taką kochaną świruską.
Z: Rozumiem. Nigdy nie lubię być w centrum uwagi, woląc jedynie przysłuchiwać się pozostałym. Czy podzielasz mój tok myślenia?
K: Oczywiście.
Z: Każdy z nas ma w sobie  odczuwalny lęk do czegoś.. Czego Ty się boisz?
K: Boje się bólu, śmierci, całkowitej samotności i…szerszeni.
Z: hmm rozumiem. Uważasz siebie za osobę mroczną?
K: Tak, ale nie do końca.
Z: Z pod jakiego jesteś znaku zodiaku?
K: Strzelec
Z: Czy śnił Ci się kiedyś ktoś ze stada?
K: Nie zdarzyło mi się coś takiego.
Z: Hmm a czy jesteś osobą która czasem rozmawia sama ze sobą? albo po prostu do siebie mówi?
K: Czaasami |D’  Gdy czuje się opuszczona.
Z: Co sądzisz o moich pytaniach?
K: Eee…nie wiem. Sądzę, że jest ich strasznie dużo o:
Z: A zdawało mi sie że mało *zaśmiał się sam z siebie* Czym by Cie tu jeszcze pomęczyć.. Masz już mnie dość?
K: Nie :3′
Z: O wiem.. Masz jakąś przemianę? jeśli tak to w co?
K: W człowieka, no i parę etapów furii, ot co.
Z: Em a masz jakieś szczególne moce którymi mogłabyś się pochwalić?
K: Manipulacja cieniem. W sumie nic więcej.
Z: Interesująca sprawa.. Na czym to polega?
K: Gdy cienia jest pod dostatkiem mogę sprawić, że cień stanie się mi posłuszny. Mogę nim manipulować, a nawet zaatakować. Zazwyczaj oplatam przeciwników lub ich duszę.
Z: Twój ulubiony przedmiot szkolny? i znienawidzony?
K: Plastyka. A znienawidzony to wszystkie przedmioty ścisłe >:c
Z: Ah.. znam to. No to podaj te swoje zainteresowania
K: Huhu. No więc interesuje mnie yaoi i nie wstydzę się tego, fotografia, rysowanie i kultura krajów Skandynawskich.
Z: Hmm no dobrze.. Ulubiony film/ serial?
K: Filmy: Blair Witch Project, District 9, Avatar, Hostel 2, Nazi Zombies, 9, Requiem for a Dream i Piranya. A seriali nie oglądam. Jak już to kryminalne, albo Dr. House.
Z: Jakiej muzyki słuchasz?
K: Nareszcie *łzy euforii*  Heavy metal, industrial, gotycki / symfoniczny metal, alternatywa, rock i reggae.
Z: No dobrze.. to na koniec zdradź nam swoje realne imię!
K: Kinga u_u’
Z: Nawet na tą samą literę jak tu, czy ma to coś ze sobą wspólnego?
K: Czysty przypadek.
Z: No dobrze.. w takim razie to chyba tyle.. Chcesz kogoś pozdrowić?
K: Wszystkich HOTN-owiczów C:
Z: Dobrze, zatem dziękuję za wywiad. Miłego wieczoru

 
Wywiad przeprowadzony 28.V.2011r
(od 16:25 do 20:26)
 
 
Anonimowa Ankieta, czyli co myślą o niej inni: 
1.     Praktycznie jej nie znam, więc nie mogę nic o niej powiedzieć. 2.     Uważam, że Kitsune jest wspaniałą  i uzdolnioną osobą. Pisze ciekawe opowiadania, ładnie rysuje no i wgl. Lubię ją, o. <3 3.     Nie znam jej zbyt dobrze, ale wydaje mi się że nie jest aż taka zła na jaką wygląda :P 4.     Nie znam jej zbyt dobrze, jednak wydaje się być fajną osobą. Nie będę się zbyt obszernie wypowiadać, bo po prostu jej nie znam, ale jest intrygująca o3o. 5.     jest fajna i szalona <3 6.     Kitsune? umm tak naprawdę jak to bywa w wielu przypadkach na początku ciężko było mi ją odróżnić od np. Kogi, ale teraz już po paru kompletnych rozmowach wiem że jest trochę zwariowana, ale i czasem fajna XD taka oryginalna. Przecież o to chodzi. 7.     Nie znam jej dobrze, ale wiem że jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu