Wywiad z Glolą

Oto pierwszy wywiad!
 

Przeprowadzenie wywiadu i ankiety: Venus.
Udział w wywiadzie: Glola.
Korekta i opublikowanie: Diacyloglicerole.



Venus: Jak masz naprawdę na imię? ( Wiemy, że to nie ty Glolu.. masz podwójną osobowość!)
Glola: Eee.? W sensie w RL ? xD
Venus: Wirt xD
Glola: Ven.. aa.. ee…
Glola: Avonlea  o.O” O co Ci biega Ven? xD
Venus: Nie wiem. xD
Venus: Czy oszukałaś kiedyś stado?
Glola: Jasne że tak… wiele razy :C
Venus: Czy zdradzasz Pamcia?
Glola: z.w. No, dawaj Ven, szybko, BB szybko.
Venus: Już. Czy jest osoba którą darzysz  złymi emocjami?
Glola: Ale jeszcze czy zdradzam Pamcia.
Venus: Ano tak. xD
Glola: Nie wypowiadam się o tym publicznie xD Ale raczej nie :D
Venus: Sekret Sekretów? Oj. xD
(teraz Glola odpowiada na pytanie:  Czy jest osoba którą darzysz  złymi emocjami?)

Glola: E… nie! kocham cały świat !!! no dobra, może jest… nie cierpię Endlessad… Czasy stada gnanego… może pamiętasz =(
Venus: Sekret Sekretów?
Glola: em… No to… Uważam że Pamir mnie olewa ;( Nie mówię o tym publicznie, ale no chciałabym żeby się ekhm… bardziej interesował xD
Venus: Kim jest osobnik o pseudonimie P.Hipopotam?
Glola: e… to jaa!!! xD ps. jaki osobnik o.O no znaczy to moja xsywa, tak jak misys łaciata xD
Venus: Dlaczego Lady K. I Niejaka Birdlay mają dostęp do konta?!
Glola: A co ja Alpha jestem ?! o.O Wiem że Bird dlatego, że znamy ją z RL, a są czasy, że ani ja, ani Wan nie mamy czasu z powodu nauki. Teraz akurat WYJĄTKOWO to ja cały czas kuje, a Wan siedzi na kompie >.<”’ ach te poprawy.
Venus: Co zamierzasz zrobić z przemocą w stadzie?
Glola: Zjeść ją… MUAHA! nie no, nie ma już przemocy xD i nie ja mam coś zrobić, tylko każdy za siebie ma !!
Venus: Co myślisz o publicznym obściskiwaniu się na stadzie.
Glola: *nie mówi, tylko tula Venus* Jest wpożo xD
Venus: Czemu dzielisz z Wandessą gg?
Glola: Wan nie ma swojego, nie zakłada, na swoim kompie, bo uważa że gg ściąga wiruchy >.<” no i raczej go nie używa, bo nie ma czasu xD
Venus: Dziękuje za wywiad i miłej nocy. 8D



Anonimowa ankieta, czyli co o niej myślą inni: 
1. Jest kochana, fajna i w ogóle *_*
2. Jest miłą teściową, pomocną, dobrą, niekłótliwą.
3. Jestem załamany, ale Glola jest fajna.4. Jest kochana i bardzo pomocna i kocha mnie! <35. Ja myślę że jest kochaną hipopotamicą, która jest zakęconą świruską.6. Glola, jest to bardzo fyrafinowana, inteligentna, piękna, mąrda, spokojna, grzeczna i skromna lisica.

7. Zajebiaszczowaowatowatowaty stworek, którego badzo, badzo lubiam. ;>
8. Nie oceniam, ani nie wypowiadam się na temat kogoś kogo nie znam za dobrze. Ale uważam, że Glola jest zwariowaną, ale pozytywnie wilczycą. Lubi dobrą zabawę, choć czasem jej stwierdzenia ciskają mną o ziemię z siłą huraganu.
9. Glola jest jedną z najfajniejszych osób jakie poznałam. Wszystkich kocha i wgl jest do wszystkich przyjaźnie nastawiona. Czasem sie uważa za gorzą niż jest w rzeczywistości, a czasem wręcz przeciwnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu