Karta postaci: White Spirit Wolf

10 kwietnia 2011
w dużej mierze nieznane wilka z dwóch osobowości ... 
kiedy w gniew, to jest jak wilk krwiożerczych bestii i
nikt nie może jej zatrzymać

Imie : White
Pełne imie : White Spirit Wolf
Wiek : dorosła 
Wataha : samotnik
Sfora ; duch .
Mieszkalna wataha : HOTN
Rasa : Spirit wolf
Płeć : Ślepota w tak młodym wieku to choroba..wiesz?  
Ojczyzna : De'Miranium

RASA ll : Rasa Spirit Wolf jest bardzo potężną rasą, jest nas bardzo dużo , Prawie każdy wilk tej rasy jest białyz jakimiś innokolorowymi elementami .
Rasa ta jest dosyć groźna , gdy wilk z tej rasy sie denerwuje świecą mu sie oczy (nasze cechy wrodzone) . Wilki takie uwielbiają polować /jestem odmieńcem/ tworzą watahy ale tylko z tej rasy, nie przepadają przyłanczać się do innych różnorodnych wath . Możemy ozmawiać z duchami . 


Znaki szczegolne . : jej znakiem jest księżyc połażczony z gwiazdą (jak na obroży) gdy sie zmienia w konia lub tygrysa ten znak powstaje na jej boku i krwawi. rozpływający sie ogon . Gdy zmienia sie w konia , postać człekopodobną, tygrysa , ma czerwoną grzywke .

Pochodzenie: To tego .. nie mam swoje miejsca ale najczęściej przebywam na starej wielkiej wierzbie -
-500 km od zakazanego lasu na wschód
-wierzba jest około pare metrów na zachód od tajemnego lasu 
-na południe góry kasprzyjskiej anieli i ludzie
-noi na północ łączki morze jeziorka - nie byłam tam nigdy nie kręcą mnie takie klimaty ..
czyli dla normy  - Hellon'owy las x d

Moce : 
Existenz - Zdolność wrodzona, dzięki której może ożywiać zmarłych. Podczas całego procecu,sierść wilka przybiera
matowego odcieniu, zaś ślepia stają się do zludzenia białe.Po wszystkim jego ciało wraca do normy.
Także przyśpiesza gojenie samym dotykiem wilka.
odległości odczuwają chłód od niego bijący. 
Sontezja - biegam tak szybko jakbym sie teleportowała .. 
Kontofeja - Umiem rozmawiać z duchami

Zamiany :
- koń 
- tygrys
- postać człekopodobna .

Charakter : Zazwyczaj pełna humoru, żywiołowa i otwarta dla innych, przez co nie raz została skrzywdzona. 
Szybko przywiązuje się do ludzi. Na początku znajomości zazwyczaj jest skryta (ta jasne.. xD). 
Oznacza to, że na siłę nie będzie nic robić. Ma swoje zdanie i otwarcie o nim mówi. Opierdala ją to że kkogoś skrzywdzi słownie /np. ty suko itp./ .Czasem jednak jej charakter ulega dramatycznej 
zmianie i staje się kimś cichym..kimś kto nie nie potrafi słowa wydusić. Nieraz zdarzają się jej niekontrolowane 
i niczym nie wywołane załamania.


Historia : 
 Urodziłam się i byłam samotna - zostawili mnie - Szkoliłam sie sama .Gdy miałam około 14 lat poszłam do ludzi i zaczełam sie z nimi bawić ^^ 
(w sensie oni chcieli mnie zabić a ja normalnie se uciekałam)  po pare nastu razach urzywałam mocy..  Zazdiweni tym chcieli mnie złapać - nie zabić
chcieli mnie złapać dla władz bo okazało sie że jestem Eksponatem * . *  Tak drażnie ich dziś dzień 
Szkolenie mi wychodziło dość łatwo lecz polowanie to nie moja sztuka ..  nie przepadam za tym. jem to co już martwe . Mam wielu przyjaciół z mojej rasy czasami sie widujemy , gdy mam złe dni rozmawiam z duchami , siedze na wierzbie albo leże . 
ale ja za zwyczaj głodna nie jestem .. zjem coś raz na 2/3 dni .. i starczy x d.
 Może i przyjaciele i znajomi mają watahe i nawet jęsli są to oni ja poozostaje samotniczką choćbym miała sie z 
nimi rozstać na zawsze . Lecz gdy usłysze czyjeś wycie lece na ratunek . 
 podróżuje po świecie niewadomo gdzie ale zawsze wracam do starej wielkiej wierzby .. 
Miałam jeszcze wiele inych smutnych przygód ale nie chce o nich gadać ..

Hierarhia ; Skrytobójca , zabójca, czujka dzienna,  zwiadowca :)
`White Spirit Wolf.. (21:21)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu