Archwium: MR - WAŻNE [Wandessa]

30 stycznia 2008
moi kochani ,jak widzicie w księdzse zapisów pojawił się taki oto kom :


Ty wstetna kopiaro!Czego kopiujesz od Dzikich Koni?!Podam ... ... Cie do onetu,moja droga jak w ciągu tygodnia te rzeczy z dzikich koni nie znikną! ~Ecume 2008-01-29 17:15

po pierwsze
Może by tak troche milej co?? ja nic nie kopiowałam , wszystko mam z google ,albo
deviatan art!

po drugie
a może była byś tak miła i podała stado ?
bo ja się domyślać niechce!
a musiałam się naszuskać w wyszukiwarce!
z kąd ja miałam wiedzieć coo?
bo dzikie konie nie muwią nic ,
zwłaszcza że adres jest przez 2 e~!~


po trzecie
oo ... moja kochana , nic niebędzie znikać ,jak widzisz mam dużo fot ,konia którym jestem ,i tylko dwie mamy takie same...



Więc moje ukochane stado ,piszcie ,czy wsatwić tę osobe na wrogów stada czy wybaczyć im ?


Wandessa (22:28)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu