Karta postaci: Wanaye

Herd Of The Dreams
28 lutego 2009

Hiho! xD

No dobra... xD
Ponieważ [ bardzo xD ] nie chce mi się robić notki [Ale tylko nie  bijcie! xDD ]
Tylko to i owo wypunktuje xDD.

A więc.... xDD

Imię: Wanaye [ Jak zwykle xD ].
Nicki: Wan, Rabi, Sar, Fasola, Banana Honey i co tam jeszcze sobie wymyślita xDD
Wiek: Ta informacja jest zastrzeżona xDD.
Historia: To informacja jest także dla was niedostępna xDD.
Płeć: No chyba to jasne xD [ No dobra dobra xD Samica xDD ].
Charakter:Cóż...Upierdliwa jak cholera, nieznośna także o.O" xD Ale to tylkojedne zmoich wielu wad i zalet xDD Wiem że mnie pokochacie xDD [No niektórzy już kochają xDD]

Moje DA: www.sarqkora.deviantart.com
Moja Wataha: www.children-of-moon.blog.onet.pl
 [można prosić o sojusz? ^^]

 Em... Co by tu jeszcze xD
Ach! xD
GG: 678659 xDD
 
   
Hah, mam warkoczyki *.* xDDD

Nie, nie należałam do HoTN
Fota by 
www.ognelapka.deviantart.com
zUy Wanciak xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu