Karta postaci: Semiratha

31 stycznia 2008 [MR]

Witajcie... *Schodzi ze wzgórza, zatrzymuje wzrok na stadzie*
Nazywają mnie Semiratha. Dla przyjaciół - Semira. Jestem sześcioletnią, nieufną klaczą. Mam moc wody i lodu, jak ten Ancymon Razor... *Spogląda na ogiera, parska i kuli uszy* To mój brat. Moja historia nie należy do najciekawszych. Tutaj chciałabym znaleźć wielu przyjaciół... Choć w tych czasach nie wiadomo, komu już można zaufać... *Patrzy z wyrzutem na Razora* W hierarchii chcę zostać wojownikiem. Więc to już chyba wszystko, co powinniście o mnie wiedzieć. Moje zaufanie nie jest łatwo zdobyć. *Patrzy na każdego ze stada z osobna, uśmiecha się lekko, oddala się od stada i kładzie się w cieniu drzew na skraju terytoriów stada*
Tak wyglądam:
  
Semiratha (22:06)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu