Archiwum: HOTD - ... [Aldieb, Revia]

24 lutego 2009
Piszę, bo muszę wyjaśnić pewną sprawę...

Wczoraj dołączyła do Nas Gold Fire...
Revia przywitała ją takim komentarzem...
"Witaj.. *uśmiecha się* Wiem że to ty Glola.. *zrobiła tajemniczą minę* Mogłaś napisać o ojcu że to kompletny d**** *zaśmiała się* Ale nie przejmuj się.. Kiedyś zasłużysz.. *mruknęła* Co do ramek.. To jak jakieś zrobisz to czeka Cię nagroda zapewne ;D. A tak wogóle.. *spuściła łeb* Glola wróci.. Ja to wiem *spojrzała błyszczącymi oczami na lisicę* Adagio.. Czy jak wolisz.. Fenix.. Może też *wyszczerzyła zęby* Jak narazie.. Czuj się jak u siebie w domu.. *uśmiechnęła się i powoli odeszła do jaskini* / Revia"
[prosze przypadkiem nie robić Revii za to jakichś wyzrutów czy coś]

Trzeba przyznać że komentarz nie był zbyt miły, a zażuty bez podstawne. Chociaż z drugiej strony mi w pierwszej chwili GF też sie skojażyła z Glolą, ale nawet jeśli tak, to co z tego?
Hmm... ale wróćmy do komentarza. potem Revia napisała 'czuj sie jak u siebie w domu' mimo że początek nie był zbyt miły,  załagodziła go, a nie wiedzieć czemu GF od razu uznała że uważamy ją za wroga.
Zgadzam sie że to napewno nie było miłe, ale bez przesady.

A i jeszcze jedno, nie wiedzieć dlaczego wszyscy uważają mnie za alphe, ja nie jestem alphą!! I nie chce nią być. A ropbie to wszystko tylko dlatego że mi bardzo zależy na tym stadziE.

I mam prosbę do GF, zastanów się jeszcze czy chcesz odejść... To co sie stało to nie jest nasza wina, zwykłe nie porozumienie. No ale oczywiście zatrzymywać Cię na siłe nie będę...

Hmm.. a co do Gloli... Ja uważam że ona nie jest naszym wrogiem.
Faktem jest że opuściła to stado... a przynajmniej tak to wygląda... Ale kto wie, może zagląda tu jeszcze czasem?
I gdyby chciała tu dołączyć ja nie miałabym nic przeciwko temu. Ale to oczywiście tylko moje zdanie :)

I mam jeszcze jedną prośbę. Bądźmy dla siebie mili :) Witajmy nowych itd. I nawet jeśli kogoś nie lubimi nie obrazajmy tej osoby. Przecież nikt Wam nie każe z nią na siłe gadać ;)

I jeszcze raz proszę nie róbcie wyżutów Revii... gadałam z nią... i moim zdaniem jest jej przykro z tego co sie stało... a napewno nie chciała żeby GF odchodziła...

Nomm... i to chyba wszystko co chciałam powiedzieć. Tym co to przeczytali bardzo dziękuję :)

~Aldieb

[EDIT]

Pozwoliłam sobie na dodanie nowej ramki, dlatego że to jest już wkurzające, że wszyscy uważają mnie za przywódczynie. Mam nadzieje że ta dodatkowa ramka Wam nie będzie przeszkadzać ;)
A i przeniosłam ramke 'kontakty' na lewą stronę i wykasowałam też meile, bo i tak połowa osób ich nie podaje, a po za tym teraz jest dużo czytelniej^_^

Gdyby Wam coś nie pasowała, to prosze śmiało pytać ;))


A może zrobimy jakąś małą imprezkę zapoznawczą ? *wyszczerz*. Może.. W piątek o 20 na chacie ? *spojrzała na wszystkich*. Jeśli wam nie pasuje to piszcie śmiało w komentarzach *wyszczerz*. Gold.. Wybacz że odrazu Cię osądziłam że jesteś Glolą.. Wierze że nią nie jesteś. Hmm.. Co by tu jeszcze.. A ! Luck.. Jeśli czytasz tą notkę to wiedz że masz zmienić fotkę.! xD zrymowało mi sięę.! xDD. Hmm.. Zapraszajcie jakieś osoby do naszego stada ^_^ bo nuuda jak narazie.. To chyba tyle.. *uśmiechnęła się i odeszła*

Revia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu