Karta postaci: Rain

*do stada podszedł wysoki szczupły wilk*
Witajcie
Imię: Rain
Wiek: jakieś 3-4 lata..
Płeć: Samiec
Gatunek: Wilk..
Charakter: Poznacie.. Nie jestem chyba taki zły.. na jakiego wyglądam *wyszczerzył się*
Pokarm:: Pomimo tego ze jestem wilkiem, nie jadam mięsa, żywię się korzeniami znalezionymi w ziemi, oraz ziołami i jagodami
Historia:.. a po co to komu *spojrzał na pewną wilczycę* powinno wam wystarczyć że urodziłem się w KSW..
Pochodzenie: KSW and obecnie HOLS
Data urodzenia ( realna) : 5 Marzec
Data urodzenia ( jako wilk – moja postać się urodziła w rpg ^^ ): 19 Luty 2008
Hierarchia: niech będzie Myśliwy
Specjalizacja: Pustelnictwo.
Moc: Deszcz.. – towarzysz życia.
Szukam: Przyjaciół..i może…drobnego szaleństwa? *uśmiechnął się*
kontakt: nie podam oO ale jedna osoba ma milion kontaktów żeby mnie znaleść..*tu znów spojrzał na wilczycę która patrzała na niego w osłupieniu*
mój kolor na chacie: 008080 :3
mój nick na chacie: Rain__
>>>wygląd<<< <– By Hecatehell

PS: nie jestem pewien, czy długo tu wytrzymam.. postaram się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu