Karta postaci: Tiffany Tara III

Are you coming to the tree?

Dziewczyna stanęła między drzewami, dopalając papierosa. Drugą rękę włożyła głęboko w kieszeń. Nienawidziła chłodu, jednak coraz częściej pojawiała się w tej okolicy. Rodzinne strony przyciągały ją bardziej, niż miasto, w którym dawno temu się osiedliła. Poprawiła kolczyk w nosie, czując, że się przekrzywił i po raz kolejny wypatrywała zwierzęcych postaci. Zgasiła palący się filtr i po krótkim zamyśleniu sama przybrała wilczą postać i weszła na polanę.
-Dzień dobry - poruszyła lekko uszami i usiadła, otulając się skrzydłami.
__________________________________

Wiek: 20 lat (ludzki)
Płeć żeńska.
Tiffany jest połączeniem wilkołaka i ludzkiej kobiety. Ma ciemne ślepia, które gdy czymś się ekscytuje stają się czerwonawe. Jako szczenie zjawiła się na terenach HOTN i po jakimś czasie została Zasłużoną. Niegdyś było jej wszędzie pełno, dzisiaj jest głównie obserwatorem. Prawdopodobnie jest to skutek utracenia potomstwa, które bez zgody matki poszło na polowanie i już nie wróciło.
Szybko się przywiązuje, co uważa za wadę.
Po tym jak upozorowała swoją śmierć w Stadzie Nocy, uciekła do miasta, gdzie odnalazła przyrodniego brata, który się nią zajął. Wróciła, gdyż tęsknota nie dawała jej spokoju.
__________________________________
24 grudnia 2012
Jestem... jedną z członkiń tej rodziny.

Według Pamiętnika HOTN:
"HOTN było jednym z pierwszych jej stad. Była najmłodsza, lecz to nie zniechęciło jej do działań.
Pomimo młodego wieku została zasłużoną..."



Według ankiety przy wywiadzie z 2011 roku:
"(...)zawsze wszędzie jest jej pełno, jest osobą pozytywną, choć czasem zlekka męczącą."
"Szalona wariatka. Esencja HOTN."
"Tiff jest spoko chodź czasami denerwuje"
"(...)bardzo pozytywna i energiczna, ale czasem trochę zbyt dziecinna."
"Moim zdaniem Tiff jest pełna energii. Taki mały worek nadpobudliwości."
"Tiff jest dziwna, była dziwna, będzie dziwna i w tym jej cały urok. @.@ "
"Czasem trochę denerwująca (...)"


Taka byłam/jestem według innych, a według mnie?
W sumie nawet nie wiem, chyba trzeba mnie po prostu poznać.


Imię:Tiffany
Wiek: Nie pamiętam.
Hierarchia: Szpieg

Przedmioty i towarzysze:
  • Medalion natury.
  • Demon Aiyanna.
  • Arafatka. 






Do HOTN dołączyłam jako szczeniak, lecz nie pamiętam co było przedtem. Na pewno nie narodziłam się w tej postaci, w której mnie widzicie. Jaka byłam? Kim byłam?
`Kocham was, wiecie?
__________________________________

-Imie: Tiffany Tara III (postać zwierzęca), Alessia (postać mutanta)
-skróty: Tiff, Tiffa,
-Drugie imie: Tara
-Nazwisko: Fly
-Przydomek: |Samotna Fala|
-Wiek:
Postać zwierzęca: 3 lata
Postać mutanta: 14 lat
-Data urodzenia: 5 kwietnia (Rok też? Chyba nie..to nie daje xD)
-Płeć: ONA
-Gatunek: Pół człowiek,pół ptak, pół wilk – w skrócie: MIX xD
-Hierarchia: Gł. Szpieg, Gł. Opiekun Młodych, DJ,
-Kontakt:
Skype: tiffu9
GG: 874257
E-mail: kiara9@poczta.onet.pl
-Charakter: wesoła, ADHD, tryskająca energią, czasami pochopna, miłość się ze mnie wylewa litrami[o.o], wytrwała, lojalna, jednak czasami także poważna. – Dziękuje Aldieb za pomoc.
-Co lubię: latać, HOTN, żyć, BK
-Nie lubię: Nie wiem czego…
-Zainteresowania: Muzyka, szpiegowanie
-Historia:
Mojej historii pewna nie jestem.
Może okazać się, że jestem z probówki.
Przez 10 lat, byłam eksperymentem w Szkole.
Tak nazywali wszyscy to miejsce. Wytworzone tam zostają mutanty, jak Likwidatorzy,
bądź ja. Tam wczepili mi DNA wilka i ptaka. Potem uciekłam. Gdy rozwinęłam swoje umiejętności, trafiłam na HOTN.
-Pochodzenie: Dwie opcje: Probówka / Matka
Rodzina:
Nie spokrewniona: Aldieb, Aspeney, Glola, Birdlay,
Zaadoptowali mnie: Tequilla Isha, Stanlej, Acebir i jego siostra.
Spokrewniona: Nie odkryto
-Umiejętności: latanie, walka?
-Moce: Brak
-Wygląd: Brązowa wilczyca o brązowym pasie na grzbiecie. O czarnych ślepiach. Koniec ogona zakończony czerwoną końcówką. Skrzydła mające ok. metra. Czerwone pazury wystające z łap.
http://hecatehell.deviantart.com/gallery/?offset=168#/d1inmz3

-Przemiana:
Zmiana w mutanta: Ciało zmienia mi się w ludzkie, skrzydła rozszerzają mi się do 4 m.
http://foto.m.onet.pl/_m/a18f8b2c36e95d4a4bbdc739226c76ae,14,19,0.jpg
-Kolor na chacie: A06B00
-Czego szukam w stadzie?: Wszystko już znalazłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu