Karta postaci: Neban


Tak więc wróciłem.*na polane wszedł dość duży jasnoszary wilk, usmiechał się do znajomych sobie członków stada* Niektórzy już mnie znają, reszta mam nadzieje pozna.

Mam na imię Neban. Jestem wilkiem. Przemian nie posiadam.

Charakter? Nie jestem na tyle obiektywny, żeby samemu dobrze się ocenić. Jak poznacie to będziecie wiedzieć jaki jestem.

Kontakt: 5929938 – gg
halfblue@onet.eu




--------------

imię: Neban
skróty: Neb
przezwiska: Młody
płeć: samiec
pochodzenie: północna Anglia
wiek: mniej więcej 4 lata
data urodzenia: kwiecien 2005

gg: 5929938
email: neban@op.pl


co lubie: spać <xd>, biegac, śmiać sie
czego nie lubie: kłamstw, fałszywych ludzi
zainteresowania: muzyka (rock)


historia: moi rodzice byli parą alpha, moj najstarszy brat Omen miał zostać jego następcą jednak to nie spodobało sie Amunowi (ja byłem najmłodszy). Amun chciał zemścić sie na ojcu za to że to nie on bedzie przywodca stada, jednak Omen bał sie gniewu brata i wolal mu pomoc, mi kazali wynosic sie ze stada a cala reszte wymordowali
umiejętności i moce: nie posiadam


hierarchia: posłaniec, zwiadowca, strażnik
rodzina: matka Nemezis, ojciec Brandt, bracia Omen i Amun
wygląd: duży czrny wilk, jasne oczy
charakter: nie umiem mówić o sobie, Ci co mnie znają wiedzą jaki jestem
posiadane przedmioty: nie mam
czego szukam: przyjaciół, moze partnerki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu