Karta postaci: Mikey

Imię: Mikey
skróty: Mik
wiek: 1 rok, więc jestem już nastolatkiem,jako człowiek mam 15 lat
płeć: samiec
data narodzin: 2009 rok
rasa: skrzydlaty lis

charakter: ojj, jest zmienny jak pogoda. jestem raczej cichy i spokojny, lubię pomęczyć swoich rodziców *spojrzał figlarnie na Acebira i Anaid* ale gdy mam zły humor to chowam się w swojej jaskini.
co lubię: latać sobie,męczyć każdego,wędrować po różnych terenach.
czego nie lubię: plastików, pseudomhroków, prowokowania
zainteresowania: nie są tak ważne, by je wymienić..

historia: urodziłem się w małym lisim stadku,lecz swoich rodziców wogóle nie pamiętam, gdyż prawie całe stado zostało wybite przez wilcze demony gdy miałem niespełna tydzień.po tym zdarzeniu błąkałem się przez tydzień, aż w końcu trafiłem na tereny HOTN, gdzie zostałem przygarnięty przez Acebira.

pochodzenie: nie pamiętam już.
rodzina: przybrani rodzice Acebir i Anaid


umiejętności: dzięki mojemu znakowi na prawym policzku mogę zmienić się w dowolną postać. poza tym umiem używać telekinezy.
moc: potrafię panować nad wodą.


wygląd lisi: małej postury,wychudły czarny lisek z parą błoniastych skrzydeł,zakrwawione łapki,oczy żółte,długa grzywka zakrywająca ko,na prawym policzku znak.
wygląd ludzki: średniego wzrostu chłopak na oko piętnastoletni,długie rude włosy opadające na żółte oczy z pionowymi źrenicami, ubrany w czarną bluzkę i czarne spodnie, mam lisie uszy i długi ogon.


posiadane przedmioty: sztylet, który dostałem od Aldieb.

czego szukam w stadzie: jak na razie nie szukam niczego, bo mam juz to co chciałem znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu