Karta postaci: Luna, Córka Księżyca























(c) by Muflee

Kim jestem?
Czy to ważne?
Mała, wychudła kotka. O śnieżnobiałej sierści, przygaszonych, zimnych oczach.
Tyle widać.

Jaka jestem?
Spokojna. Cicha. Nie rzucająca się w oczy. Teraz tak.
Kiedyś zupełnie inna.
Małomówna. Dość skryta. Przy okazji lubiąca nieść pomoc.
Doskonały słuchacz i obserwator.

Coś więcej?
Dawniej na stanowisku Bethy. Teraz nie wiadomo.
Szamanka. Startująca na pozycję głównego szamana, jednak wyprzedzona przez swoją siostrę.
Jeśli chodzi o teraźniejszość, to nic nie jest pewne. Nic nie jest określone.
Wszystko przyjdzie z czasem.

Inaczej?

(c) by SabrinaCichy

Jako człowiek dość młoda kobieta. O kruczych włosach. Drobnej budowie ciała.

Przejmująco błękitne oczy. Tak samo jak w kociej postaci.
Takie samo chłodne spojrzenie.
Kolczyk w dolnej wardze.
Zawsze ma przy sobie swój pentagram runiczny.


Jako wilczyca. Śnieżnobiała sierść. Oczy wciąż takie same. Długonoga, smukła.
Przy tym dość drobna. Szybka. Zwrotna. Cicha.


(c) by jerry8448



Luna. Córka Księżyca.

Dziecko Nocy. 


________________________
Imię : Luna
Znaczenie imienia : No cóż. Luna, samo w sobie znaczy ‚Księżyc’, po Hiszpańsku.
Skróty: Lu, Lun
Przezwiska: Lu, Luś, Lulu, Luśka, Lunisława, Lusława, Lukołak, Kluska, Racuch…
Przydomek: Córka Księżyca, ten przydomek podkreśla moje przywiązanie do nieba, Gwiazd itp..
Wiek: 5 lat kocich, 3 wilcze i 20 ludzkich.
Data urodzenia: 16 luty
Płeć : kobieta
Gatunek: Kot.
Rasa: o3o… Turkish angora : D
Hierarchia: Szamanka, łowca
Kontakt: gg: 9695636
Charakter: Trudno mówić o sobie. Jestem bardzo zmienna. Raz jestem pełna życia, energii, śmieję się, bawię, żartuję, a raz zamulam, jestem zdołowania, nic mi się nie chce. Zwykle jestem też życzliwa, miła, wrażliwa, uczynna, bla bla bla, ale bywam też złośliwa, opryskliwa i ironiczna, jeśli ktoś mnie denerwuje.
Lubię: Hm.. Dużo rzeczy. Lubię śnieg… Hm. Gwiazdy, Księżyc. Niebo nocą. Lubię marzyć, zamykać się w swoim świecie. Szaleć, bawić się. Wszyyystko.
Nie lubię: Chamstwa, pozerstwa, sztuczności, wywyższania się, udawania…Pieczarek.
Zainteresowania : Interesuję się snami. Lubię o nich rozmawiać, rozgryzać je, domyślać się. Lubię śnić.
Historia: Moja historia jest zwykła i nudna, nie ma w niej nic interesującego. Długo podróżowałam, z miejsca w którym się urodziłam, aż w końcu trafiłam tu i postanowiłam zostać.
Pochodzenie: Pochodzę z Północy. Krainy wiecznej zimy.
Rodzina: Całe HOTN… A tak na poważnie, partner Team, przybrana siostra Anaid.
Umiejętności: Nie mam specjalnych mocy. Umiem się zmieniać. A tak poza tym kiedy jestem kotem, to jestem dzika, wredna i gryzę.
Moce: Brak, jw. [Jestem świetna w graniu na nerwach.]
Wygląd: Kot – mała, puchata, śnieżnobiała, o bardzo jasnych błękitnych oczach.>kicia<
Przemiana : wilczyca – niezbyt masywna, długie nogi, smukła sylwetka, puszysty ogon, także jasno błękitne oczy. >wilk<, dziewczyna – drobna, szczupła blondynka, o malinowych ustach i błękitnych oczach(jak zawsze..), praktycznie zawsze ubrana jest w podarte jeansy i czarną, luźną koszulkę, zimą ubiera grubą, szeroką bluzę, na nogach standardowo trampki, zawsze i wszędzie >człowiek< .
Inne: Kocham HOTN :3
Kolor na chacie: 0033ff , zastrzegam go sobie >8U
Towarzysze : Demon – Chandra >tu< , Trzymam się głównie z Aspeney, Kogą i Anaid, ale kocham też Crys, która dość rzadko się tu pokazuje.
Posiadane przedmioty: Medialion Trzech Księżyców, który dostałam kiedy zostałam zasłużoną >tu<, oraz mój Pentagram Runiczny >tu< (tak, mam go też w rl.), zazwyczaj mam też przy sobie skórzany woreczek z różnymi ziołami i tym podobne, jak na szamankę przystało.

W stadzie szukam przyjaźni, chociaż ją już znalazłam, miłość też już mam, rodzinę również. Szukam więc spokoju, stabilizacji, oderwania się od problemów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu