Karta postaci: Inte

*czarna wilczyca podeszła do znajomego jej stada*
Czeeeść. *uśmiechnęła się głupio* zUo i mHrok powraca, bójcie się! 8D
Może jeszcze niektórzy mnie pamiętają, jeżeli nie to… to… to nie wiem co, ale w każdym razie należałam kiedyś do HOTN o__O”

Imię: IntePrzydomek: zUo i mHrok xDDWiek: nawet nie wiem, nigdy nie byłam dobra z matmy. o.oPłeć: samica, chyba.Rasa: taki jakiś skrzydlaty wilk, nie wiem dokładnie, takie nieprzydatne do życia informacje o_oCharakter: wyjątkowo poważna, opanowana osoba. xDD Jeszcze czego… na ogół mi odwala, ale umiem się opanować i być spokojna (czasami). Z resztą wiele osób mnie już zna, a jak nie to poznacie, bo mam zamiar wykończyć wszystkich psychicznie! No i lubię nadużywać emotikonków.
Hierarchia: Medyk! (nie załamujcie się tylko, że będzie Was leczyć osoba, która sama wymaga opieki specjalistów xD)

Fotka:<link> by Hecatehell

Historia: nie chce mi się tego wszystkiego pisać, zanudzać was nie będę. Jakby kogoś to interesowało to mogę poopowiadać, ale naprawdę nie warto. ^^

Kontakt:- GG: 36096282- GG2: 35779442- e-mail: eterna@onet.eu (ale maili raczej nie czytam).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu