Karta postaci: Emenem

Nadchodzi Diabeł Anioła


*Nad głowami wilków, błękitne niebo nagle pociemniało. Przecinały je jasne błyskawice, którym towarzyszyły potężne grzmoty. Po paru minutach wszystko ustało, a po chwili z lasu wyłoniła się ciemna, masywna wadera. Szła dumnie w kierunku stada. Mimo, iż posiadała parę dużych, majestatycznych skrzydeł, nie używała ich bowiem jedno z nich miało całkiem sporą ranę, która uniemożliwiała latanie.* Witajcie *Powiedziała potężnym, acz melodyjnym głosem* Me imię to Emenem. Pozwalam do siebie mówić M&M, Em, albo też Ememens. Napewno już domyśliliście się, że moja płeć to ta piękna. Mam na karku 3 wiosny. Urodziny obchodzę 27 lutego. Nie lubię za bardzo mówić o sobie, ale w zaistniałej sytuacji niestety będe musiała opisać swój charakter. Taa..*wilczyca uśmiechnęła sie zjadliwie* W sumie, to mogę się wydawać ponurakiem, ale w rzeczewistości tak nie jest. Przymulona jestem tylko wtedy, gdy coś naprawdę mnie zasmuci, albo wytrąci z równowagi. Zdenerwować mnie jest bardzo łatwo, lecz staram się podchodzić do wszystkiego bardziej otwarcie. Z reguły jestem osobą wesołą. Reszte poznacie sami *uśmichnęła się* Lubię osoby zwariowane jak i te mnniej. Lubię wędrować, doświadczać nowych rzeczy, aczkolwiek nie zabardzo tych przykrych. Na wyprawę, albo jakąś szaloną rzecz nigdy nie trzeba namawiać mnie długo. Chcesz zrobić napad na fabrykę czekoladek? Zdzwoń ^^. Nie lubię kłamstwa, ani ludzi fałszywych. Historię opowiem kiedy indziej.Moja moc to jad. W kłach mam paraliżującą toksynę, która bardzo szybko potrafi zabić.
W hierarhii chciałabym być skrytobójcą.
Kontakt podam prywatnie.
Color na chacie : FF3E36.
Moja fotka i przemiana . Mam nadzieję, że są legalne o.o. (przemiana jest w człowieka jbc.)

To by było na tyle.
Ciau!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu