Karta postaci: Satanae

2010

-Imię: Ale pełne czy yyy? Satanae- Black Soul Ice Queen
-znaczenie imienia: Moje imię pochodzi z Anglii(dobrze mówię?) i znaczy ono „Czarna Dusza”, albo”Szatan”. Pełne znaczenie to Szatan- Czarna Dusza Lodowa Królowa*powiedziała czytając z kartki*
-skróty: Sat
-przezwiska/ksywy: Ommm to tak.. Saba, Sat, Szatana itt.
-drugie imię: Nie posiadam drugiego imienia chyba, że chodzi o Sophy
-Wiek: Mam 169 lat, ale w przeliczeniu na wilcze 3…
-data urodzenia: 14 Luty-Walentynki
-Płeć: Samica
-Gatunek: Wilk-Wampir
-rasa: Wampir
-Hierarchia: Wojowniczka, Straż Nocna, Opiekunka Młodych
-Kontakt: 28282564(nie mam GG bo coś mi się tam zepsuło) weedo1998@amorki.pl(stary, ale jary jak to się mówi) Skype: vitani15(muszę pobrać)
-Charakter: Szalona, zabawna, miła, już bardziej wrażliwa…*spuściła uszy*
-co lubi: Pełnie, towarzystwo znajomych i najbliższych, śpiewać…*wypowiedziała cicho przez zęby i praktycznie nie słyszalnie, a potem zarumieniła się*
-czego nie lubi: Słońca…. Ukrywam się w mroku, a an łowy ruszam nocą
-Historia: Urodziłam się w lasach Japonii. Gdy byłam jeszcze mała wyszłam zobaczyć ludzi i wtedy mnie przegonili rzucając cegłówkami. Moja matka zginęła na polu bitwy, a ojciec odszedł do innej i zostałam praktycznie sama, ale poznałam mojego kochanego Edzia i przynosił mi jedzenie do jaskini… Więcej nie pamiętam…
-pochodzenie: Japonia-> Nawiedzony Las-> Mgliste Drzewo
-rodzina: Matka: Luna(zmarła), Ojciec: Devil(odszedł), Brat: Max(zabiła go Hydra Morska, której służyłam, aż do dzisiejszego buntu), Opiekun: Ed, Opiekunka: Mała Daina(zaopiekowała się mną gdy wróciłam do miasta i potrącił mnie wóz)
-Umiejętności: Panuje nad żywiołami, umiem porozumiewać się z tamtym światem, znam mowę zwierząt, umiem zmieniać się w zwierzęta, człowieka, wampira
-moce: Panuje nad żywiołami
-Wygląd: Czarna(albo granatowa nie wiem)wilczyca, ma puchaty ogon. Posiada ona błękitne pasy świecące w ciemności. Krótka grzywka(włosy), błękitne oczy i chyba to wszystko…
http://herd-of-the-night.blog.onet.pl/1,28,24,album.html-przemiana: Zmieniam się w człowieka
http://foto.m.onet.pl/_m/b09e0dd94edcfeff4d70693186985b42,14,19,0.jpg
-Inne: Walczę mieczem, przy furii zmieniam postać w demona, Posiada znamię hydry, której służyła
-kolor na chacie: Błękitny
-towarzysze: Ed
-posiadane przedmioty: Srebrny miecz żądzy krwi, naszyjnik z bursztynową łzą(kradziony), bransoleta z kryształowym motylem(przebywa tam jej dusza) i chyba wszystko…

Jeśli miało to tak wyglądać to dziękuję za uwagę… Raczej nie umiem opisywać…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu