Karta postaci: Nikita

2010
Imię: Nikita
Przezwiska: Niki, Nik, Nitka.
Wiek: 4 lata.
Data urodzenia: 22.04
Płeć: OMG piękna xD
Gatunek: Lisica
Rasa: zwyczajna xD
Hierarchia: Ktoś od oprowadzania
Kontakt: tel.604395127, GG 24532636, mail dominikusia1@op.pl.
Charakter:miła, szalona, zadziorna,czasem wredna, koleżeńska.
Lubię: moich przyjaciół, całe HOTN, lody czekoladowe, ścigać się, polować, bawić się.
Nie lubię: lodów truskawkowych
Zainteresowania: magia, eliksiry,
Historia: Wszystkim dobrze znana.
Pochodzenie: Zwykły Las.
Rodzina: Jack(brat), Asrela(siostra), Matki i Ojca nie znam.
Umiejętności: Szybko biegam, jestem nadzwyczajnie silna, potrafię tworzyć najróżniejsze eliksiry.
Moce: Um, czary?
Wygląd: Jestem zwykłą czarną lisicą.(Z fotką będzie ciężej bo zowolf usunął ten rys ze swojej galerii)
Przemiana: W człowieka:Jestem dziewczyną o biało-siwych włosach, mam kocie uszy i długi puszysty ogon.
Wilczyca: A więc jako wilczyca jestem wyższa od człowieka. Mam dużą ciemną plamę na grzbiecie bujną czuprynę i klapnięte psie uszy, długie pazury.
Kolor na czatach: 666699
Posiadane przedmioty: Różne eliksiry, zioła i magiczne ciecze i różdżka.
W stadzie szukam: Hm, teraz już niczego znalazłam przyjaciół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu