Karta postaci: Lou

2010

Do zgromadzonych podtruchtała drobna lisica i zaczęła przemawiać łagodnie.

Imię: Lou
Znaczenie imienia: ojciec twierdził że w języku jaki już nie istnieje oznaczało „Niebo”.
Skróty: Lu, Lo.
Przezwiska: wymyślcie, nikt jeszcze nie miał okazji mnie nazwać inaczej.
Przydomek: „Kradnąca słońce”
Data Urodzenia: 14 Wrzesień
Płeć: Ona
Rasa: Lis – najzwyklejsza, leśna istota.
Hierarchia: Zielarz, Szpieg, Zwiadowca
Kontakt: nie posiadam onetowskiego maila, dlatego też korzystam ze starego maila mojego starszego brata a więc: rikired77@op.pl
Charakter: sądzę że sami mnie poznacie.
Co lubię: jestem optymistką więc raczej lubię wszystko.
Nie lubię: Chamstwa, braku kultury.
Zainteresowanie: Zielarstwo
Historia: Najzwyklejsza w świecie.Wiodło mi się dobrze dopóki na naszych terenach nie pojawili się ludzie..
Pochodzenie: okoliczne lasy
Rodzina: Ojciec Pisar, Matka Carfaxi.
Umiejętności: spryt, zwinność, szybkość i przebiegłość jak to z lisami bywa.
Moce: przywoływanie leśnych duchów.
Wygląd: Ruda sierść, ruda kita z białym końcem, czarne łapy i uszy.
Przemiana: Pół-elfka o jasnych włosach.
Kolor na chacie: Najlepiej Ciemny niebieski ale nie zaszkodzi mi ten: 999966
nick na chacie: Lou
towarzysze: Wrona imieniem Hatrix
Przedmioty które posiadam? niee chyba że mowa o ziołach.
Szukam: Przyjaźni, spokoju, być może czegoś więcej.

*skinęła łagodnie łebkiem spoglądając na przywódczynię* Miło mi będzie was poznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu