Karta postaci: Hecate

2010
Imię – Hecate (czyt. Hekate).
Znaczenie imienia – Hecate to imię jednej z greckich bogiń.
Skróty – Hec, Heca.
Przezwiska – Kieca… i chyba tyle.
Drugie imię – Brak.
Nazwisko – Nie mam.
Przydomek – Nie posiadam.
Wiek – 2,5 roku.
Data urodzenia – 04.02.1997
Płeć – Ona.
Gatunek – Wilk.
Rasa – Wilk ? ^ ^” Nie jestem dobra w systematyce.
Hierarchia – Wojownik, poeta.
Kontakt – gg 6541317, e-mail (zaglądam do skrzynki w ekstremalnych przypadkach) goosiaa121@vp.pl.
Charakter – Dziwny. Nie próbuj mnie zrozumieć i tak Ci się to nigdy nie uda. Czasem gadam od rzeczy i często trzeba mi kilka razy powtarzać, abym coś zrozumiała. Poza tym, z reguły jestem miła i pogodna, rzadko mam zły humor, a jeśli tak się zdarza, to mija on bardzo szybko.
Lubię – Jeśli ktoś mnie nie ignoruje i akceptuje, jeśli są tematy do prowadzenia ciekawych rozmów. Jestem zagorzałą fanką pierogów (o.O’), lubię też pisać dziwne wiersze i opowiadania, najlepiej z kimś innym.
Nie lubię – Sztuczności, przechwałek i samotności. Nawet mi się zrymowało.
Zainteresowania – Muzyka, śmianie się z byle czego, odkrywanie nowych miejsc.
Historia – Gdybym miała ją opowiedzieć, wyszedłby zupełnie bezkształtny obraz, ponieważ moja pamięć nie należy do najtrwalszych, jeśli chodzi właśnie o takie sprawy. W dodatku niektóre rzeczy chciałabym zachować dla siebie.
Pochodzenie – Wielka Równina.
Rodzina – Nie znam…. Straciłam ją, kiedy byłam małym szczeniakiem.
Umiejętności - Granie na nerwach innym.
Moce – Brak.
Wygląd – Smukła, szara wilczyca. Spód brzucha jasnoszary, łapy koloru czarnego. Jej źrenice mają ten sam kolor co bielmo oka. Posiada obrożę ze znakiem pentagramu. Nigdy niemierzona, ani nieważona. Jeśli jesteś ciekawy zdjęcia, zobacz w albumie.
Przemiana – Potrafię zmienić się w węża, jednak robię to bardzo rzadko, ponieważ wolę moją wilczą postać.
Kolor na chacie – Na flashu z reguły korzystam z tych podstawowych, a na spikerii, to przyznam się, że nie znam kodu. Ciemnoniebieski, można to tak ująć.
Towarzysze – Nie mam, nie miałam, raczej nie będę mieć.
Posiadane przedmioty – Obroża, o której wspomniałam w wyglądzie.
Czego szukasz w stadzie – Akceptacji i przede wszystkim przyjaźni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu